Något svårt..

Vi på ScrappTorget blev ju utmanade av Nenne i somras om att skapa något som är svårt. Jag har ju stora problem med att använda stämplar så jag bestämde mig för att det skulle jag pröva att scrappa med den här gången. Jag ser ju så många fina stämplar och har en hel hög liggande i ett skåp men använder jag dom.. Nej!

Jag har ju sett så många layouter med den här snygga tegelstens-stämpeln så jag skyndade mig att skicka efter den men den har fram tills nu legat orörd i några månader.  Den här stämpeln var ju faktiskt ganska så effektfull fast jag inte klarar att stämpla speciellt rakt och man ser att tegelstenarna går lite åt olika håll.🙂

Nu hoppas jag att du blir inspirerad till att skapa med något som du tycker är svårt!

8 kommentarer

Filed under Layouter, Scrapptorget, UlrikaT

8 responses to “Något svårt..

  1. Så fint! Var har du köpt blommorna?

  2. Jättefint. Gillar den stämpeln med stenarna

  3. Vad roligt att läsa att det finns fler som tycker att det är lite klurigt att skapa med stämplade motiv🙂
    Själv använder jag knappt stämplar när jag gör kort ens en gång, medan jag vet andra som inte kan göra kort utan stämplar.
    Din LO var superfin och stämpeln du använt var verkligen ”vill ha”.

    Kram.

  4. Den stämpeln var ju en himlans bra att ha stämpel.
    Snyggt blev det

  5. Tuusen tack för alla kommentarerna!🙂
    För att svara på första frågan så är blommorna är mest köpta på en norsk butik som heter bikuben.

  6. Det blev ju jättefint! Tycker du kan ”våga” använda fler stämplar framöver.

  7. Supersnyggt och läcker stämpel!

  8. Så fint´med tegelstensstämpeln!

Kommentera

