Septembertävling

Tjohoo! Äntligen september, hösten är ju verkligen en färgsprakande månad och den varma sommarluften får ge vika för klar luft, det finns nästan inget vackrare en en solig septemberdag! Dessutom är ju september en skördemånad och något det börjar blir dags att skörda är ju ÄPPLEN och månaden kallas också iblan för äppelmånaden! Därför går månadstävlingen denna gång i ÄPPLETS tecken!

Denna månad har vi en överraskning åt er – nämligen är vinsten ett hemligt scrappaket från en hemlig sponsor, spännande va?! Jag kan lova att du inte kommer att bli besviken!

♥ ♥ ♥

Du får skapa helt fritt: kort, layout eller altra något men ditt alster måste tydligt ha något med ÄPPLEN att göra – äpplen på pappret, äppeltema på din layout eller äpplen på ditt kort!

Har ni frågor, lämna gärna en kommentar här så svarar vi så fort som möjligt!

♥ ♥ ♥

Jag gjorde ett enkelt kort med ett engelskt uttryck som jag bara älskar:

 Jag fick leta ett tag bland gömmorna men jag visste att jag hade en bit av det här gamla October afternoon-pappret någonstans!

♥ ♥ ♥

Denna månad har vi alltså ett hemligt scrappaket i potten!  Skicka era tolkningar, märk mailet med Septembertävling, till scrapptorget @ gmail.com senast den 21/9, bilden får vara max 500 pixlar på bredden! Vinnaren kommer röstas fram av designteamet! Det är okay att blogga era alster innan tävlingen är avgjord.

♥ ♥ ♥

Nu är jag sååå nyfiken på vad ni kommer att hitta på så snabba er att komma igång och skapa i vår tävling – Lycka till!

♥ ♥ ♥

3 kommentarer

Filed under Kort, Nenne, Scrapptorget

3 responses to “Septembertävling

  1. Pingback: Teamet tolkar – del 1 | ScrappTorget

  2. Pingback: Teamet tolkar – del 1 | ScrappTorget

  3. Pingback: Månadstävling september | ScrappTorget

Kommentera

