Teamet utmanas – TEJP

En utmaning till teamet att scrappa med tejp! Jag tänkte först o främst på washitejp, men teamet tänkte vidare och tejpade vidare! Se bara vilka härliga skapelser de gjort! Hoppas du blir inspirerad också att använda olika sorters tejp på layouter och kort! Här är min layout från tidigare https://scrapptorget.wordpress.com/2011/08/22/scrappa-med-washi-tejp/ Om du inspireras och gör något med tejp, så lämna gärna en kommentar med länk, så får vi ännu mer inspiration och tips! /Annika

Pias härliga tejp inspiration:

****

Här är mitt (Ulrikas) inspirationsbidrag:

Jag har använt 3 olika washi-tejpar runt en ram som kom med några leksaker till min dotter.

****

Jag, Monica,  har så smått börjat med årets julkort. På det här kortet har jag använt mig av en rosa washitejp med snögubbar på.

1 kommentar

Filed under Kort, leamon, Pia, UlrikaT

One response to “Teamet utmanas – TEJP

  1. Pingback: Maidens » Blog Archive » Inspirerad av Leamon

Kommentera

