En liten utmaning!

Jag fick hem så fina papper och dekoration från en kitklubb jag är med i men jag har så otroooligt svårt för lila! Jag tycker verkligen att det är en snygg färg men jag tycker att det är svårt att använda när jag scrappar så jag tänkte att nu ska jag utmana mig själv! Sagt och gjort – jag bestämde mig för att göra ett helt monokromatiskt kort i lila toner! Fram åkte ALLT i lila som jag hade hemma och så skred jag till verket:

Det blev ett fantastiskt fint kort faktiskt och jag kommer kanske till och med att använda lila på en layout framöver! Jag har använt papper i lager på lager och stämplat lite swirls här och där, fina dekorationslapper och det underbart söta blombandet blev verkligen pricken över i tillsammans med de superglittriga bokstäverna!

Nu till det roliga!

Jag vill utmana DIG till att skapa något som DU har svårt för! Kanske är det en färg, en teknik eller kanske att scrappa utan blommor om du alltid använder det eller scrappa clean & simple om du brukar använda mycket papper och dekorationer! vad just DU tycker är svårt det vet bara du och för de allra flesta kommer det fram ganska snart!

Om du skapar något så får du gärna lämna en kommentar med en länk till ditt alster så att vi får kika! Dessutom hoppas jag att någon av mina scrapptorgskollegor vågra utmana sig själva, kanske kommer det i bloggen framöver!

Kommentarer inaktiverade för En liten utmaning!

Filed under Nenne, Scrapptorget, Utmaningar

Kommentarer inaktiverade.