En liten layout visar jag idag

Idag är det jag, Liza, som har äran att få blogga.

Under sommaren skall jag erkänna att jag ligger på sparlåga med scrapbooking. Det blir som inte av, jag har så himla mycket annat som skall göras jämt. Människor att hälsa på, massor med middagar och annat trevligt. Men nu får man väl lov att inse att hösten är på intåg, motvilligt, men sant. Jag gissar på att när vi väl har flyttat och renoverat klart samt städat ur lägenheten kommer jag vara ganska så snabb med att skapa mig en egen liten pysselvrå! Det ser jag fram emot. I dagsläget sitter jag i en liten skrubb. Hmm…😉

Detta format är 8×8. Rätt så bekvämt faktiskt. Man får inte plats med mycket alls, men det blir fint ändå. Perfekt för en sådan som jag, som  är rätt så sparsmakad med dekorationer, men ändå vill fylla sidorna ibland.😀 Sidan är till min BOM, Boken Om Mig!

Det är jag och min fina syster Malin på fotografiet!

Hur är det? Gör du någon egen BOM?

Det var allt från mig denna gång! Ha en fortsatt trevlig höst, med många tända ljus och mysig läsning i soffhörnan! Och pyssel så klart!!😀

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Layouter, Liza

Kommentera

