Skapat med Artic Sisters stämplar

Hej, hej..!

Idag är jag tillbaka för att visa er lite som jag skapat med fina stämplar ifrån Artic Sisters. De har ett stort sortiment med fina clearstamps som lämpar sig alldeles utmärkt till att göra fina bakgrunder, bårder och annat skoj!

Först ut är ett snabbskrappat kort där jag använt mig av en liten stämpel som ser ut som ett nät. Det stämplade jag lite på måfå runt kanterna för att skapa lite effekt och för att fylla ut kortet då jag inte ville dekorera så mycket.

Här ser ni lite bättre hur stämpeln ser ut. Jag har enbart stämplat en del av stämpeln, så den är större än vad som man ser här. Läcker, eller hur!?

Sen gick jag loss på en Lo i lite softa toner. Här ville jag rama in hela LO´n, utan att det fick kännas för ”tungt” om ni förstår vad jag menar. Så jag stämplade, med den yttersta delen på en staket-stämpel, runt om hela kanten. Använde mig av distress ”tea die” för att få ett svagt men ändå synligt tryck.

Jag stämplade även upp en vacker och snirklig grind framför min titel. Tyckte det hjälpte till att balansera hela LO´n samt dra blicken mot texten lite lättare.

Här nedan ser man kanten på LO´n lite bättre….

…och här ser man den urfina grinden i närbild. Jösses om jag har fler planer för den grinden , må ni tro!   =  )

*****

Som en extra liten bonus idag, så lottar vi ut tre likadana stämplar som jag använt här, till en lycklig vinnare. Allt du behöver göra för att ha chansen att vinna, är att lämna en kommentar efter det här inlägget. Senast vid midnatt imorgon ( fredag 26/8) skall du lämnat din kommentar. Vinnaren presenteras här på söndag.

Vill till sist tacka Artic Sisters för att jag fått äran att leka med deras fina stämplar och för deras generositet att sponsra även en av våra läsare med ett kit.

// Sophia

10 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, Kurrebo / Sophia, Layouter

10 responses to “Skapat med Artic Sisters stämplar

  1. Snyggt kort!! Gillar också de olika lagren på LO:n, så effektfullt.

    Superdiggar nätstämpeln, den skulle jag gärna hitta i brevlådan, så jag hoppas att jag vinner!!

  2. Kortet är ursött verkligen och nätstämpeln verkar vara otroligt användbar. Så snyggt du matchat det gula molnpappret med C-kortet.
    Layouten är också jättefin och jag som mest gör layouter måste använda stämplar mer, det var jättesnyggt med grinden vid titeln!

  3. evalena

    Jätte fina projekt. Stämplarna verkar vara väldigt användbara.

  4. Snyggt skapat.
    Det är stämplar helt i min smak😉

  5. Vilka användbara stämplar! Håller verkligen tummarna för att lotten faller på mig.

  6. Jessica Lindström

    Jätte fint !! Härliga färger som passar bra nu när vi närmar oss hösten :0))

  7. Håller med ovanstående! Jag är säker på jag också skulle ha glädje av dem.

  8. Jättefina alster! Jag älskar stämplar av alla sorter och dessa skulle verkligen lyfta mina höstprojekt.

  9. Pingback: Vinnare i månadens kommentarsutlottningar! | ScrappTorget

Kommentera

