LO, du & jag

Hej!

Marit här. Idag är det min sista bloggdag här på Scrapptorget, jag har valt att lämna teamet och det känns jätte tråkigt för vi är ett sådant härligt gäng. Jag ska börja studera till hösten och tiden räcker helt enkelt inte till. Idag tänkte jag visa en layout och det var inte i går jag gjorde en så man känner sig lite ringrostig. Jag tycker den här bilden är så härlig, har länge velat göra något med den men inte kommit för mig. Milton älskar katter (tror nog allt han egentligen är en) och då ville man ju ha en bild på Nils och han tillsammans. Men att få en katt att sitta still är ju inte det lättaste, så min syster fick hålla fast honom och jag fotade som bara den. Låt er inspireras.

2 kommentarer

Filed under Scrapptorget

2 responses to “LO, du & jag

  1. Så tråkigt att du ska sluta men ibland så får man inte tid till allt här i livet.
    Snygg layout du har gjort! Så läckert med så många olika sorters mönsterpapper.
    kram/
    Ulrika

  2. Tack den här tiden Marit. Det har varit roligt att ha dig med i teamet.
    Önskar dig lycka till i framtiden.
    Kram, Sophia

Kommentera

