Augusti månadstävling – teamet tolkar 1

Hej och Hallå!

Söndag igen och vi bjuder som brukligt på lite tävlingsinspiration här i bloggen. Utmaningen den här månaden är lite musikinspiration!! Lyssna på den här:  låten med Tomas Ledin och inspireras fritt!  Mer info om tävlingen hittar du HÄR

Tävlingen sponsras av Ljuva änglar som skickar ett fint scrapbookingpaket till vinnaren!

* * *

Jag älskar att inspireras av musik och den här sången är ju helt perfekt till sommarbilderna!

Sommaren är helt klart  för kort och speciellt smultronsäsongen är alldeles för kort. Till den här layouten har jag har använt ett tårtpapper, några prima papper och blommor.

*****

Jag tog en del av sångtexten och använde den som rubrik till min somriga strandlayout! Som ni ser har vi haft några riktiga kanondagar utan ett endaste moln på himlen, så för min del var det inte svårt att inspireras av Tomas Ledins låt. Jag har använt mig av Jillibean Soups ”Watermelon Gazpacho” papper.

*****

Nu hoppas vi förståss att ni blev sugna på att skapa ert eget bidrag och skicka in en bild på det till oss – senast den 24/8 måste vi ha det i vår mailbox scrapptorget@gmail.com . Glöm inte att märka mailet Augustitävling för att vinna det fina priset från Ljuva änglar

Lämna en kommentar

Filed under Pia, Scrapptorget, UlrikaT

Kommentera

