musik i sommartid

Sommartid innebär för många tid för musik och konserter. Förra helgen var jag och lyssnade på Takida/Europe/Carpark North som avslutade sin tältturné i Malmö. Såå bra, en spelning jag kommer att leva på hela hösten😉

Självklart förevigade vi det hela, tyvärr hade jag inte med min kamera utan det fick bli med mobilkameran. Jag tycker att det gör inte så mycket att bilderna inte blir helt perfekta och skarpa när det handlar om såna här foton…

Jag ville ha det hela lite ”ruffigt” och har därför sprayat bakgrundspappret med svart mist, chalkat och smutsat ner både papper och biljett, stämplat med div. stämplar både starkt och svagt och rispat kanterna på bakgrunden med en edge scraper.

Lämna gärna en kommentar och visa oss era konsertlayouter!

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, leamon

2 responses to “musik i sommartid

Kommentera

