Stämplar från Vilda Stamps lottas ut!

Jag, Liza, har fått äran av att skapa med dessa två stämplar från Vilda Stamps. Jag fick en textbakgrundsstämpel samt en motivstämpel i posten för ett tag sedan och nu är det dags att visa resultatet! Längst ner i detta inlägg kan ni även läsa om utlottningen av dessa två stämplar!

Först gjorde jag ett romantiskt kort med hjälp av textstämpeln. Stämplade, skrapade kanter, inkade in, skrynklade ihop allt och drog sedan försiktigt med stämpeldynan så att jag skitade ner motivet lite.

Satte sedan samman allt och dekorerade kortet varteftersom. Tycker det fick en romantisk touch!

Det andra kortet fick bli raka motsatsen till det romantiska. Stramt i svart och vitt enbart. Stämplade motivet och skar ut det med en spellbinder. Skar till några bakgrundsmattor i svart och vitt. Inkade kortets kanter, ritade med penna, satte samman och dekorerade.

Stort tack till Vilda Stamps för de stämplar jag har fått prova! Men nu till det roligaste av allt nästan! Åtminstone för er läsare!

I samarbete med Vilda stamps har vi också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 2 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget. Ni har fram till den 26/8 på er att kommentera och vinnaren presenteras den 28/8.

Det var allt från mig för denna gång! Ha en underbar Augustimånad med mycket pyssel och rekreation!

22 kommentarer

Filed under Kommentarsutlottning, Kort, Liza, Vilda Stamps

22 responses to “Stämplar från Vilda Stamps lottas ut!

  1. Underbara kort särskilt det första. Gillar stämplarna också och är gärna med i utlottningen

  2. Läckra kort var och ett på sitt sätt, deltar gärna i utlottningen.
    Ha det gott….

  3. CANONers!
    Vill gärna vara med på utlottningen
    Kram//Y

  4. Mycket fina kort! Självklart vill jag vara med i utlottningen!

  5. Tänk vilken lycka att få ha dessa fina stämplar i sin ägo! Håller tummar och tår!

  6. Hej
    Det var både fina stämplar och kort. Håller tummarna att stämplarna ska komma till mig😉

  7. Härliga stämplar! Man får hoppas på tur, helt enkelt🙂

  8. Två jättefina kort, det första klassiskt snyggt
    och det andra tufft och charmigt,
    jag gillar omålade stämplar.
    Jag hoppas på turen att vinna dessa användbara stämplar🙂

  9. Riktigt fina stämplar och underbart romantiskt kort du gjort Liza. Det andra var också mycket fint.
    Ha en skön helg!

  10. Underbara kort med riktigt snygga stämplar!

  11. Kanonfina kort har du gjort med snygga stämplar.
    Är såå gärna med i utlottningen

    Kramisar

  12. Vilka läckra kort du gjort med dessa stämplar, två helt olika stilar :O)
    Klart man vill vara med och tävla :O)

  13. Superfina kort! Jag fastnade direkt för textstämpeln och vill gärna ta chansen att vinna =)

  14. b.creative

    kanoin fint tjejen! jag vill gärna vinna dessa stämplar!😛

  15. Fina kort med himla fina stämplar. Jag är gärna med!🙂

  16. Superfina kort har du gjort och stämplarna får gärna flytta hem till mig.🙂

  17. Vilka fina stämplar, dessa får gärna flytta hem till min scrapphörna🙂
    Kanon snygga kort.
    Ha det gott.

  18. Vilka fina stämplar, de vill jag gärna vinna!

  19. Två kort i väldigt olika stilar som inspirerar och ger idéer

  20. Wow, vilka snygga stämplar!! Och korten är hur läckra som helst!!!
    Tack för chansen.🙂

  21. Supersnygga stämplar-och vilka fina kort!! Vill gärna va med och tävla om dessa!!!

  22. Pingback: Vinnare i månadens kommentarsutlottningar! | ScrappTorget

Kommentera

