Scrappa med stort foto

… och då menar jag riktigt stort foto!

När jag var på Manhattan i maj detta år, tog jag detta foto som visade sig vara ganska suddigt och egentligen inte särskilt bra. Men ändå, skyltarna med Broadway och  ”One Way” känns så amerikanska, och jag ville gärna få med fotot på något sätt. Jag beslutade mig för att göra bilden svartvit, förstora upp den och låta den bli inledningen till några sidor om New York-resan.

Till det svartvita blir det snyggt med bokstäver och dekorationer i rött och orange. Hoppas ni provar på att göra en layout med ett riktigt stort foto! Scrappa lugnt!

4 kommentarer

Filed under Annika, Inspiration

4 responses to “Scrappa med stort foto

  1. Roolz

    åååh, vilken härlig idé, att använda fotot som bakgrund..

  2. Det här är sååå himla snyggt och grymt inspirerande Annika!!

  3. Annika

    Tack sötisar!

  4. Vad snyggt det blev, hur coolt som helst!

Kommentera

