Teamet tolkar – Jul i Juli – Del 3…

Ja, då var det dags för tredje och sista inlägget med teamets tolkningar av månadstävlingen ”Jul i Juli”. Mer information om tävlingen och hur du gör för att vara med, kan du hitta här..

***

Hallå i sommarvärmen, Nenne här i startgroparna med årets julkortstillverkning! hihi🙂

Jag har en hel pizzakartong med julpapper och jag tror inte att du är annorlunda så fram med den bara! här fina dekorationer och papper från Fancy pants (tror jag), på tagen en fin stämpel som jag embossat.

***

Julkort nr 2 är tillverkat, jihooo!


Jag håller med Nenne. Ryck fram era julpapperssamlingar nu och skapa på.

***

Och jag har gjort ett enkelt julkort med craft som stomme och en tag. Dekorerat med  rubons från SEI, hjärta i dekorgummi och egen julhälsning. Det är bra att det inte tar för lång tid med varje kort ifall man ska göra många… Men om man startar redan nu, så hinner man det mesta!

***

Jag, Monica, har även den här gången gjort ett snabbscrappat kort med väldigt få dekorationer =) Jag har för första gången testat washitejp och det var riktigt kul att jobba med!

***

Jag, Liza har gjort ett julkort i värsta julivärmen med. Det kändes lite malplacerat skall erkännas.

***

Ja, det var allt vi hade att visa för idag, men missa inte att kika in nästa söndag 31/7 när vi korar vinnaren!

//Roolz

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration, Kort, leamon, Liza, Månadstävling, Nenne, Roolz, Teamets tolkningar

Kommentera

