Roolz skapar med Artic sisters..

Jag (Roolz) har fått chansen att skapa och inspirera med 3 fina stämplar ifrån Artic sisters.. Dessutom har NI chansen att vinna er egen uppsättning av just de här stämplarna (mer info längst ner i inlägget)..

***

Jag fick 3 stämplar, två textstämplar och en liten swirl. Först ut är ett kort med textstämpeln ”jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag”. Fred Åkerströms ”jag ger dig min morgon”  är en av mina absoluta favoritsånger, så ni kan ju gissa om jag blev lycklig när jag såg den här mysiga stämpeln.. perfekt för bröllopskort eller bara små kärleksförklaringar.. 🙂

 

Kortet är ganska avskalat, med några pappersremsor, bakers-twine, pärlor och småblommor.. Jag har stämplat med distress, direkt på ett journalingark i samma serie som papperen.

***

På det andra kortet har jag använt den lilla swirlen och den andra textstämpeln. Texten lyder: ”Måtte du hitta stigar som livas upp av fågelsång och som kantas av blommor som andra aldrig ser”.

 

Jag stämplade även denna textstämpeln direkt på ett journalingark och fäste det sedan på kanten av en bit cardstock. Jag har också stämplat den lilla swirlen flera gånger runt kanterna, som en bård.

***

Ja, nu till det riktigt riktigt roliga… I samarbete med Artic sisters har vi också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 3 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget. Ni har fram till den 22/7 på er att kommentera och vinnaren presenteras den 24/7.

***

Jag vill såklart också passa på att säga jättetack till Artic sisters för chansen att få skapa med de här fina stämplarna.

//Roolz

13 kommentarer

Filed under Artic Sisters, Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, Roolz

13 responses to “Roolz skapar med Artic sisters..

  1. Vilka fina kort🙂 Och vilka fina stämplar!
    *hoppas på tur i utlottningen*

  2. Jätte fina kort, kanon fina stämplar. De får gärna flytta hem till mig🙂
    Håller tummarna. Scrapkram Jenny en Kaffesugen Scrappare.

  3. kanon fint! jag vill ha…😉

  4. Vill gärna vara me och vinna, texterna är ju underbara.

  5. Marta

    Underbara och fantastiska textstämplar som man är väldigt sugen på att vinna!🙂
    //Marta

  6. Jättefina stämplar! Vilka härliga och användbara texter!
    Håller tummarna och hoppas på tur!!

    Kram Lindha

  7. Pingback: veckans LO vecka 28. och ännu en molly-utmaning.. « Roolz's Blog

  8. Tycker massor om de vackra textstämplarna! Det andra kortet var riktigt fint, tycker om den annorlunda formen och att både in- och utsida är välarbetade!🙂

  9. Pingback: Nya kort… « Roolz's Blog

  10. Wanel

    Hoppas på tur!!! Ljuvliga stämplar!

    Wanel

  11. Helläckra stämplar och vilka underbara kort du gjort.
    De här stämplarna har min adress skriven på dem. (I wish)

  12. vill oxå vara med och tävla om de fina stämplarna!

  13. Fantastiskt fina kort med ljuvliga stämplar. Hoppas att turen är på min sida!
    Kram Linn

Kommentera

