Leamon skapar med Stämpelkällan

Halloj där i sommarstugorna! Eller ni kanske är som mig och inte har påbörjat den efterlängtade semestern än?? Jag, leamon, har den här månaden fått nöjet att skapa och inspirera med tre av Stämpelkällans stämplar. Dessutom har DU som kommenterar detta inlägg chans att vinna exakt likadana stämplar (mer info längre ner i inlägget).

***

Först en liten sneak på hur det såg ut under arbetets gång…

***

Först ut av alsterna är ett kort med det söta lilla trollet ”Trolle”. Motivet har jag färglagt med distresser och det blev ett kort som andas både glädje och omtanke…

***

På mitt andra kort har jag använt mig av stämpeln ”Baby-knyte” och gjort ett kort till en nyfödd.

***

Mitt tredje och sista kort blev en skön sommarhälsning med stämpeln ”Vera sitter och njuter på bryggan”

***

Och nu då till det riktigt roliga som jag nämnde tidigare i inlägget: DU har möjlighet att vinna just dessa tre stämplar (fast nya förståss!). Det enda du behöver göra är att lägga en kommentar till detta inlägg senast fredagen den 22 juli. Alla månadens vinnare i  kommentarsutlottningarna presenteras söndagen den 24 juli! Lycka till!

***

Jag vill även säga stort TACK till Stämpelkällan för att jag fått möjlighet att få skapa med dessa härliga stämplar!!!

15 kommentarer

Filed under Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, leamon, Stämpelkällan

15 responses to “Leamon skapar med Stämpelkällan

  1. Fina kort och härliga stämplar. Älskar Vera och hoppas att hon blir min!

    mvh Ingba

  2. Jättefina kort och underbara stämplar. Jag blev väldigt förtjust i det söta trollet jag!
    Kram Peggy

  3. Marta

    Kul att man får chansen att vinna så roliga stämplar!🙂 Snygga kort!
    //Marta

  4. jaha va kul! snygga kort förresten!

  5. monica

    underbara stämplar och snygga kort

  6. Vilka snygga stämplar🙂 Håller tummarna att dessa flyttar hem till mig😉
    Kanon snygga kort och tycker färgläggningen av stämplarna är helt fantastisk.
    Scrapkraam Jenny en Kaffesugen Scrappare🙂

  7. Wanel

    Gillar verkligen de två första stämplarna och korten! Korten var ursnygga så jag blir skaparsugen! Håller tummarna för att turen ska falla på mig🙂

  8. Härliga stämplar och korten likaså!! Skulle vara helt okej om stämplarna får komma hem till mig!!🙂
    /Pillan

  9. åh, vad du är duktig på att färglägga! En tutorial på hur du gör hade varit kul att se.
    Hälsningar
    Linn

  10. Åh vilka fina kort och stämplar! Jag skulle bli jätteglad över att vinna dem!

  11. Underbara STÄMPLAR!! Klart man vill ha dom🙂

    kram!

  12. Vilka härliga ider med Stämpelkällans stämplar, urläckra. Dessa stämplar vill man inte missa, de får gärna komma och bo hos mig.

  13. Gunilla

    Vilka underbara stämplar och fint färglagda. Skulle bli glad över att bli ägare till de tre stämplarna.

  14. Jätteläckra kort! Gillar Vera stenhårt!🙂

  15. Superfina kort, alla tre!! Gillar den häftiga damen längst ner.😀 Babyknytet är ju hur gulligt som helst. Och trollet mycket charmigt! Jättefina kort med en snygg färgläggning!

Kommentera

