Scraplagrets Kit Club – Juli

Halloj!

Den här månaden är det jag, Mette som har fått den stora äran att skapa med ett helt underbart kit från Scraplagret.

Kitet innehåller massor med vackra papper från Prima Marketing – Madeline Collection och fina cardstock till det.

Dekorationerna i kitet är bl a bokstäver från Sassafras, spets från Webster´s Pages, blommor och fåglar från Prima Marketing, pearls från Reprint och underbara tags och cherry blossoms.

Min kreativitet vaknade verkligen när jag såg allt det fina!🙂

Först blev det en layout med min dotter Emma, som är vacker både på utsidan och insidan. Det blev en layout med mycket rivet och distressade kanter för att få en riktigt härlig shabby stil. Jag har även vikt upp en kant av det mönstrade pappret eftersom även baksidan är så himla fin. Den uppvikta kanten sydde jag sedan fast med korsstygn.

Min andra layout blev en med min man. Eftersom pappren är så romantiska och fina i färgerna fick det bli en romantisk layout till honom. Jag tycker att det röda i det här fina pappret gick så bra ihop med färgerna i fotona på honom.  Blommorna har jag skurit ut från ett annat mönstrat papper och fäst dem på layoten med 3D-kuddar för att få lite dimension i layouten.

Den sista layouten blev en på min äldsta dotter Mye som bor i Belfast på Nordirland. Att hon bor där innebär att jag ständigt längtar efter henne. Men nu är det bara några veckor kvar tills hon kommer hem i över en månad. :)  Till den här layouten valde jag också att använda ett av de mönstrade arken som bakgrundspapper. De är så himla fina så man vill verkligen inte klippa sönder dem. Även till den här layouten har jag skurit ut blommor från ett annat ark, och sedan lagt till några cherry blossoms.

Ett kort blev det också! 

Tyvärr har jag inte hunnit skapa mer med det underbara kitet. Men det finns material kvar till mer!🙂

Tack Scraplagret för att jag fick äran att skapa med detta fina kit!

3 kommentarer

Filed under Kort, Layouter, Mette, Scraplagret

3 responses to “Scraplagrets Kit Club – Juli

  1. Såååå snyggt Mette!!!

  2. Jånna

    Wow! Riktigt snyggt!!

  3. Mums, vad fint allt är! Tusen tack Mette ♥

Kommentera

