Kärt barn har många namn

Hej på er!

Idag visar jag en hyfsat färgglad layout (den svarta bakgrunden till trots) med två av mina senaste favoritfoton på min minsting. Även om jag har använt mig av 5 st olika fonter på denna layout i form av bokstavsstickers och dymo, och så min egen handstil på det, så blev layouten relativt enkel och stilren.

Layouten blev en snabbdokumentation över de mest använda namnen som hon har just nu, för nya smeknamn uppkommer mest hela  tiden och det är väl så att ”Kärt barn har många namn”? Tre stycken officiella förnamn har hon och jag passade på att kort skriva ner varför hon heter som hon heter i andra- och tredjenamn. Gällande smeknamnen finns det egentligen en hel hög namn till,  och jag skulle kunna fylla en hel layout med namn, men någon måtta får det ju vara😉

Nu får ni ha det så bra och njuta av sommaren, så hörs vi snart igen!

 

1 kommentar

Filed under Jånna, Layouter

One response to “Kärt barn har många namn

  1. Underbar layout med en så gullig tös på🙂 Vad roligt att göra en layout om namnen. Hur vi valde namnen till vår son är så konstiga att de kunde man inte berätta framför prästen på dopet🙂 Men kanske jag skulle göra det på en layout😉 Tack för inspirationen! Trevlig helg!

Kommentera

