Roolz skapar med Vilda stamps

Jag (Roolz) har fått chansen att skapa och inspirera med 2 stämplar ifrån Vilda stamps.. Dessutom har NI chansen att vinna er egen uppsättning av just de här 2 stämplarna (mer info längst ner i inlägget)..

***

Jag fick som sagt 2 st stämplar, den ena var en fin text och den andra ett sött barn med glasögon.. :)  först ut är ett kort som jag gjorde med motivstämpeln.

 

Det blev ett ganska enkelt kort helt utan mönstrade papper. motivet är färglagt med distresser och ”dropparna” är pearlmaker.

***

Jag gjorde även 2  bokmärken och stämplade den fina texten på dom.. :)  jag började med att täcka tags med mönstrat papper, de här är nog ifrån sassafras tror jag.  det ena bokmärket målade jag även lite gesso på, för att texten skulle bli lite mer framträdande.. sen stämplade jag med distress och färgade in kanterna lite..

 

På baksidan av bokmärkena satte jag några streck med icke-permament lim, så att ytan blev lite som en postIt-lapp.. jag tycker nämligen bättre om när bokmärkena ligger still i boken.. 🙂

***

Ja, nu till det riktigt riktigt roliga… I samarbete med Vilda stamps har vi också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 2 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget. Ni har fram till den 22/7 på er att kommentera och vinnaren presenteras den 24/7.

***

Jag vill såklart också passa på att säga jättetack till Vilda stamps för chansen att få skapa med de här fina stämplarna.

//Roolz

17 kommentarer

Filed under Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, Roolz, Vilda Stamps

17 responses to “Roolz skapar med Vilda stamps

  1. evalena

    Vilka fina alster. Fina stämplar🙂

  2. De är så söta de där glasögonbarnen och texten gillar jag också. Härliga bokmärken och kort.

  3. Fina stämplar.
    Underbart kort och bokmärken.
    Smart med den limmet på baksidan av bokmärkena

  4. Jättefina alster och härliga stämplar som jag gärna vill vinna!!!

  5. Bokmärkena blev ju jättefina (smart med ”limmet” på baksidan). Textstämpeln är ju helt underbar så det är klart att jag vill ha chans att vinna den.

  6. Vad fiffigt med icke-permanent lim på baksidan! Ska testa det!
    Barnet med glasögon är ju urgullig, för att inte tala om textstämpeln! Så användbara stämplar är ju jättebra att ha! De får mer än gärna flytta hem till mig!

    Kram Lindha

  7. Vilka fina stämplar de skulle jag jättegärna se på mitt pysselbord🙂
    Härligt kort & fina bokmärken! Vad smart med limmet!

  8. Så fina kort/tags och stämplar!🙂

  9. Vad fina saker du gjort med stämplarna. Helt i min smak.
    /Linn

  10. Ja du, vem vill inte ha dessa underbara stämplar. Skulle inte ha något emot om de hamnade hos mig😉

    Superfint kort och bokmärken!

  11. Jättefint! Jag gillar stämplarna från Vilda! Och din idé med limmet på baksidan av bokmärkena ska jag genast prova. Smart!

  12. Pingback: Skapat med vilda stamps.. « Roolz's Blog

  13. Puck Bergqvist

    Så snygga kort du gjort med våra stämplar…riktigt riktigt fina
    ag vill ju inte vinna stämplarna🙂 men vill ge dig ett MVG för korten :-))
    hälsningar
    VIldas Puck

  14. Ååå barnet med glasögon är ju för söt och textstämpeln säger allt! Vill gärna vara med och få vinnstchans på dessa stämplar ! Korten är ursnygga :O)

  15. Vilka fina stämplar🙂 Och mysiga alster också!
    Kram

Kommentera

