Sommarens alla blommor

Nu formligen exploderar det i alla trädgårdar! Jag är mycket förtjust i att fotografera alla slags blommor. De är så tacksamma och står liksom stilla, det gör inte människor, de fladdrar iväg och ingen bild blir som man hade tänkt från början.😉

Detta foto har jag tagit med Iphonens fullkomligt usla kamera, men jag ville använda det ändå. Jag tycker att jag fotar mera ögonblocksbilder med den, än om jag släpar med systemkameran. Med den senare blir det gärna krystat och jag vill absolut få den perfekta bilden. Det brukar inte gå så värst bra om vi uttrycker det milt.😉

Ha nu en fortsatt trevlig sommar och njut av alla de otroligt vackra blommor som du får se!

2 kommentarer

Filed under Layouter, Liza

2 responses to “Sommarens alla blommor

  1. Oj så fin! Helt underbar!

  2. Underbar och inspirarande LO – bland annat gillar jag hur du har gjort en ram på båda sidor med en kantstans. Jag höll på att sluta använda dem till annat än fyrkanter eftersom jag inte visste hur jag skulle få det snyggt på en LO!

Kommentera

