Juli månadstävling

Juli är här! Hipps vipps är vi mitt i sommaren. Vår underbara svenska sommar!

Här på Scrapptorget har vi inte semester, tvärtom. Vi tar i rejält den här månaden och faktum är att vi har börjat med julkorten. Det ni!

Månadens tävling kallar vi för ”jul i juli” och här är det julkort som gäller. Julkort i traditionella julfärger. Vi ser fram emot massor av underbara bidrag. Reglerna är enkla. Ett bidrag per person och det ska vara nyskapat för den här tävlingen. Ni får såklart blogga era alster innan tävlingens slut mot att ni lägger en länk tillbaka till oss.

Ni mailar era bidrag till scrapptorget@gmail.com i storlek 500*500 pixlar senast onsdagen den 27/7 kl 23.59.
Vinnarna presenteras söndagen den 31/7 här på bloggen.

Och vad kan man vinna????

jooo….. Vi har den här månaden flera fina priser.

1:a pris vinner ett kit från månadens sponsor.

2:a pris vinner stämplar från

Vi kommer också att lotta ut stämplar från Vilda bland er som deltar.

3 FINFINA priser i potten! Nu ser vi fram emot just DITT julkort!

Söndagarna som kommer visar teamet julkortsinspiration. Missa inte det!

/Lilla07an/Maria

10 kommentarer

Filed under Månadstävling, Scraphimlen, Vilda Stamps

10 responses to “Juli månadstävling

  1. Pingback: Teamet tolkar – Jul i Juli – Del 1… | ScrappTorget

  2. Pingback: jul i Juli.. « Roolz's Blog

  3. Pingback: Jul i Juli |

  4. Trevlig utmaning, jag har mailat mitt bidrag
    och länkat från min blogg
    http://olsi.blogg.se/2011/july/jul-i-juli-mitt-bidrag.html#comment
    Ha det gott!
    Lisa

  5. Hej!
    Nu är mitt julkort till eran tävling klart,
    har lagt ut det på min blogg,länkat hit till er och mailat kortet.
    Så nu är det bara att hålla tummarna😉
    http://onkis.webblogg.se/2011/july/jul-i-juli.html
    Ha en bra dag.
    Onkis!

  6. Pingback: Teamet tolkar – Jul i Juli – Del 3… | ScrappTorget

  7. Pingback: Scrapptorget ~ Jul-i-juli @ mariasmix.se

  8. Hej!
    Vd kul med jul i juli🙂
    Har precis skickat in mitt bidrag till er. Kortet finns också i min blogg tillsammans med en länk till er: http://mariasmix.se/2011/07/scrapptorget-jul-i-juli/

  9. Hejsan
    Har just skickat in mitt bidrag till tävlingen.
    Har även lagt det på min blogg.
    http://snojbi.blogspot.com/2011/07/har-gjort-ett-julkort-till.html

    kramisar snojbi

  10. Pingback: Vinnare i Juli månadstävling! | ScrappTorget

Kommentera

