Dopinbjudningar

Att få i uppdrag att göra inbjudningar är verkligen en ära men kan också ta oerhört lång tid att göra om det är många… Den här gången var det enbart 13 kort som skulle göras men jag har tidigare även haft uppdrag på ca 50 bröllopsinbjudningar och ett tips när det är många är att HÅLL DET ENKELT!

Till de här korten har jag valt att använda samma upplägg men olika papper till alla kort. Jag (liksom många andra) har massor av vackra spillbitspapper som jag aldrig på något sätt hinner använda upp😉 Motivet har jag enbart embossat och sedan lagt ett lager stickels på vingarna. Vimplarna har jag satt på 3D-kuddar för mer liv i kortet.

Hoppas ni får en riktigt härlig helg!!!

1 kommentar

Filed under Inspiration, Kort, leamon

One response to “Dopinbjudningar

  1. Men åh så fina!!😀
    Och visst är det så, att även de enklaste kort gör en gråtfärdig innan man är klar. Speciellt om det är många!😉

Kommentera

