Teamet tolkar juni-skissen..

Ja, denna månaden har vi en inspirations-skiss istället för månadstävling.. Skissen kan ni se i detta inlägget, och teamet har valt att tolka den så här:

***

Jag (Monica) har gjort en egen tolkning av min skiss. Jag älskar att skapa efter skisser och det är det som triggar igång mig om jag är inne i en period då inspirationen tryter. Det blev en tolkning där jag valde att ta ett större foto istället för två mindre då det var det enda jag hade tillgängligt (dags att köpa bläck till skrivaren mao…)

***

Även jag Mette, ville tolka den här roliga skissen!

Jag gillade upplägget massor och valde att använda två foton i svartvitt av min fina systerson Albin. Och visst kan man ha blommor på en grabbig layout!🙂

***

Jag, Lilla07an blev superinspirerad av skissen. Jag gillar det enkla och framförallt så älskar jag min hörnrundare *s*.  Det blev en LO om första smakisen för yngsta dottern Melissa.


***

Även jag , Liza, ville tolka skissen, men någonstans på vägen blev det helt galet. Den är liksom inte ett dugg lik.😉

Jag beslutade mig för att visa den ändå. För det första är jag sjukt nöjd, och för det andra är det ju så att en skiss är en inspiration. Får man igång sina små tankenötterna så blir det ibland inte riktigt likadant som det var tänkt från början. Men vad gör väl det? Att scrappa skall vara roligt och ett nöje! Det är en  helt underbar skiss som jag kommer använda igen!

***

Jag (Roolz) gillade skissen jättemycket ville gärna göra ett litet kort.. Det blev ett ganska snabbscrappat kort med ett utklippt stämpelmotiv ifrån TGF (The Greeting Farm), papper ifrån en av Tim Holtz paperstacks, artisan element-deko ifrån Pink Paislee och lite blommor.. 🙂

***

ja, det var vad vi hade att visa idag… men det vore väldigt roligt om ni läsare lämnade länkar till era egna skiss-tolkningar bland kommentarerna, så att vi får se allt fint som ni skapar.. 🙂

//Roolz

4 kommentarer

Filed under Inspiration, Kort, Layouter, leamon, Lilla07an/Maria, Liza, Mette, Roolz, Skisser, Teamets tolkningar

4 responses to “Teamet tolkar juni-skissen..

  1. Pingback: Skiosstolkning på torget.. « Roolz's Blog

  2. Pingback: Teamet tolkar juni-skissen.. | ScrappTorget | Skrivarfärg

  3. Eva

    Wow vilka underbara tolkningar, massor av fin inspiration.
    Ha det gott
    Eva

  4. Superläckra tolkningar tjejer!!! Det är så kul att se hur olika men ändå lika era alster blev! Snyggt!

Kommentera

