Nenne skapar med Stämpelkällans stämplar

Hallå mina vänner!

Nu är jag, Nenne, tillbaka efter ett par månaders paus från ScrapTorget! Ni vet hur det iband kan bli alldeles för mycket på tallriken och man orkar helt enkelt inte äta upp?! Jag fick mig ett nytt jobb och nu tycker jag att jag har hittat mina nya rutiner och dessutom har lite tid till scrapp! Så, nu rivstartar jag med ett par, tre fina stämplar från Stämpelkällan som jag fått chansen att skapa med! Dessutom har NI chansen att vinna eran egen uppsättning av just de här 3 stämplarna (se längst ner i inlägget)…

***

Först ut är det ursöta fåret som fick bli en liten hälsning till någon jag tänkt på men inte hunnit höra av mig till men fåret passar ju även alldeles perfekt till ett gratulationskort:

Jag ”sydde” små falsksömmar runt om motivet och använde papper i rosa och gröna nyanser, och så ett dekorationskluster:

***

Sedan har jag använt den läckra gumman som bakat bullar och jag som inte alls har någon vana med att färglägga motivstämplar och inte har speciellt många färger att välja mellan blev ändå helt nöjd med denna:

 

Toner av blått och grönt och här har jag färgat in kanterna med distressdyna, läckert med röda bokstäver som kontrast.

***

Sist ut denna underbara stämpel med den lilla handen, prefekt motiv till ett välkommen till världen- eller dopkort, jag ville ha motivet svart/vitt, dessutom maskade jag motivet med en notstämpel ur gömmorna och färgade även här in kanterna med distressdyna:

Snygga papper i brunsvarta och vita toner i lager på lager. Alla papper kommer från Basic Grey’s Hello Lucious-serie – läckra va?!

***

Ja, nu till det riktigt riktigt roliga… I samarbete med Stämpelkällan har vi också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 3 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget. Vi presenterar alla månadens kommentarsvinnare samtidigt, vilket blir den sista söndagen varje månad. Detta innebär då att ni har fram till den 25 juni på er att kommentera, för er chans att vinna..🙂

***

Jag vill också passa på att säga stort TACK till Stämpelkällan för chansen att få inspirera med de här fina stämplarna! Jag hade superroligt och blev lite taggad att fortsätta öva på att färglägga! Vi ses snart igen för nu flödar inspirationen!

12 kommentarer

Filed under Inspiration, Kommentarsutlottning, Kort, Stämpelkällan

12 responses to “Nenne skapar med Stämpelkällans stämplar

  1. evalena

    Vilka fina kort.

  2. Cecilia

    Jättefina kort!! Och helt underbara stämplar som jag gärna skulle vilja ha!
    Välkommen tillbaks🙂

  3. du färglägger kanon fint! välkommen tillbaka.

  4. Jag tar mer än gärna chansen!😀

    Välkommen tillbaka!

  5. Så klart jag vill vara med om chansen att vinna dessa fina stämplar! Du har verkligen presenterat dem bra med dina fina kort!🙂

  6. Jättefina kort och mysiga stämplar. Det blev urläckert att maska med notstämpeln, bulltanten och fåret skulle också passa bra hemma hos mig.

    kram Ingba

  7. Vilka fantastiskt fina kort! Roligt att du är tillbaka.
    Håller tummarna för att stämplarna landar hos mig.
    /Linn

  8. Fina stämplar! och kort!
    Fåret är min favorit😀

  9. Sanna Lindblad

    Kul att du är tillbaka! Superfina kort och riktigt användbara stämplar!
    Soliga sommarhälsningar Sanna

  10. ztina

    Superfina stämplar! Älskar den med händerna!!!
    Håller tummarna för lite tur!
    Kram ztina

  11. Fina kort, fastnade speciellt för det sista som var så stämningsfullt. Den stämpeln var helt underbar!

  12. Margita

    Såg detta nu men det kanske är för sent att vara med i utlottningen?
    Tycker att ”bullmamman” var härlig.

Kommentera

