Ett kort till mamma

Jag (Ulrika) har för en gångs skull gjort ett kortsom min mamma ska få. Det är alltid så tacksamt att ge henne ett av mina hemlagade kort för hon är verkligen min största beundrare!

Dom få gånger som jag har gjort kort så brukar dom bli ganska så enkla men här har jag prövat att få lite mer lager på lager för att få mer 3D effekt. Min mamma är väldigt förtjust i den mera romantiska stilen och hennes stora hobby är trädgården så jag tyckte att det passade bra med blommor och fåglar på ett kort till henne.

Lämna en kommentar

Filed under Scrapptorget, UlrikaT

Kommentera

