Inspirations-skiss Juni..

ja, denna månaden bjuder vi här på Scrapptorget på en inspirationsskiss istället för månadstävlingen. Den här gången är det en underbar skiss som  Monica/Leamon har ritat..

***

Den här fina skissen funkar precis lika bra till mysiga sommarfoton som till gratulationskort.. och jag har valt att vrida skissen och tolka den så här:

   

Det blev en väldigt snabb A4-LO med lite glittriga rubons på.. jag har haft de här rubons:en jättelänge och så fort jag såg skissen kom jag att tänka på dem.. det här är en ganska ovanligt LO för att komma ifrån mig, som alltid har määäängder med blommor å dekos på mina alster.. men jag måste erkänna att det var löjligt kul att skapa mer avskalat, så det lär det absolut bli mer av.. 😉

***

Nästa söndag visar vi här i teamet fler tolkningar på skissen. men om ni läsare blir inspirerade och skapar efter den, så får ni hemskt gärna kommentera detta inlägget, så vi får se allt fint ni gör.. 🙂

//Roolz

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, leamon, Roolz, Skisser, Teamets tolkningar

2 responses to “Inspirations-skiss Juni..

  1. Pingback: v 23… « Roolz's Blog

  2. En härlig inspirerande skiss. Ni hittar min tolkning här:
    http://kajsaloppan.blogspot.com/2011/06/det-ar-din-dag.html

Kommentera

