Vilda stamps med Lilla07an

Hej!

Jag, Lilla07an har fått den äran att skapa med ett par härliga stämplar från Vilda stamps. Det blev en LO och ett kort. För er som är nyfikna på Vilda och deras sortiment, kika in i webshoppen vettja!

Dem 2 stämplar jag skapat med är älvan Vittra och textstämpeln ”Time flies”

Visst är hon söt, Vittra? Lite så där busigt vild och mystisk.


Time flies ser ni uppe i vänstra hörnet. Den här LOn handlar om min mamma, mina barns mormor och det faktum att det nu är lite drygt ett år sedan vi fick beskedet att hon hade bröstcancer. Hur fort men ändå långsamt det här året gått och lite tankar omkring det. En LO som kändes viktig för mig.

Det var allt för mig idag. Ha det gott allihop och glöm inte att kika in på Vilda Stamps och hitta dina egna favoritstämplar.

/M

1 kommentar

Filed under Kort, Layouter, Lilla07an/Maria, Vilda Stamps

One response to “Vilda stamps med Lilla07an

  1. Cecilia

    Härligt kort och en underbar LO!

Kommentera

