A day at the beach..

Idag tänkte jag visa en ganska somrig LO med förra årets semesterbilder. Vi åker alltid till Varberg på sommaren och då blir det lite lek och bad utanför fästningen.. å då blir det alltid såna här mysiga strandfoton..🙂

Jag har använt mig av ett stämpelark ifrån Crafty Individuals och stämplat massor med fina strandmotiv på ett kraft-papper.. på denna LO:n har jag låtit fotona stå i fokus, för jag tycker verkligen om dem. de symboliserar på nåt sätt den underbara stämningen som alltid infinner sig när vi är på just den här stranden..

Nätet är sånt som sitter runt frukt ibland, funkar kanon som fisknät..

Ett litet turkost läderband fick också plats.. dock fick jag ju för mig att limma fast det först och stämpla sen.. kanske inte den smartaste taktiken, men det funkade det med…  ;)  tyg-blommorna är ifrån prima, min favorittillverkare….

De små söta sjöstjärne-charmsen kommer ifrån ett halsband som jag fyndade på kappahls rea för ett tag sen.. å de här fina tyg-bokstäverna ifrån AdornIt har jag haft liggandes i mina gömmor lääääänge nu.. så det var kul att hitta en bra plats för dem.😉

Ja, det var allt jag hade att visa idag.. 🙂

//Roolz

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Kort, Layouter, Roolz

2 responses to “A day at the beach..

  1. Pingback: a day at the beach « Roolz's Blog

  2. Vilken härlig layout! Den förstärker verkligen strandkänslan!!

Kommentera

