Artic Sisters sponsrar

Hallåj!

Idag har jag, Lilla07an, och Annika glädjen att få visa er lite av det vi skapat med superfina clear-stämplar från Artic Sisters.

Jag fick en uppsättning fina stämplar med handarbetstema.

”Disktrasa made by hand” passar perfekt på en tag att lämna med när man ger bort en stickad disktrasa. Jag gillar ju att sticka och att sticka disktrasor är både avkopplande och roligt. Och tänk va miljövänligt och bra att kunna tvätta disktrasan och sen använda den om och om igen😀

”En avig, två räta, nystickat” för dem stickade presenterna.

”Virkfrossa – virkat med omsorg”. Jag har lagt min tag på en hög med mormorsrutor.

Och till slut ett kort med ”Vila i handens arbete”. Perfekt ihop med ett presentkort på närmsta garnbutik eller kanske tillsammans med ett litet kit med nystan, virknål och beskrivning på en liten amigurumi?

Annika har gjort två tags som passar perfekt att fästa på en vårblomma eller något annat till en god vän.

Tack Artic Sisters för dem fina stämplarna. Hoppas ni vandrar in i Artic Sisters shop och köper er en egen uppsättning till era stickade och virkade alster, och till vännerna förstås!

/Maria

10 kommentarer

Filed under Annika, Artic Sisters, Lilla07an/Maria

10 responses to “Artic Sisters sponsrar

  1. Nej vad läckra! Så kul att sätta på handarbetspresenterna!!! Textstämplar kan man aldrig få för många av😉

  2. Pingback: Månadens ALLA vinnare! | ScrappTorget

  3. Fräcka textstämplar med snygga typsnitt!!

  4. väldigt användbara! Jag tar gärna en lott!
    Kram
    Cattie

  5. Mycket härliga stämplar och jag som nyss lärt mig virka.. ;P

  6. För snygg för en disktrasa…

  7. Vilka härliga och användbara stämplar!! Passar perfekt till mina virkade alster och annat pyssel här hemma!

  8. Vilka fina!! Och vilka alster. Försöker få in snitsen på att virka. Lär mig sakta men säkert🙂

  9. petraso

    ÅÅÅÅÅÅÅÅh va underbara stämplar! Så kul att kunna stämpla tags till sina andra kreativa projekt! ( jag är stick fanatiker….)

  10. Häftiga stämplar! =)

Kommentera

