Presentation av Marit

Hej Hej!

Jag heter Marit är 28 år och bor i Falun, Dalarna med mina två katter Elvis och Doris. Jag arbetar deltid som lokalvårdare på ett fastighetsbolag, så det finns mycket tid till scrapbooking. På min fritid är jag i princip bosatt i mitt scrapbookingrum, scrappar eller bara provar nya idéer och tekniker.  Jag har hållit på med den här underbara hobbyn i drygt 2 år och min stora favorit  just nu är minialbum i alla dess former, gjorda av kuvert, påsar mm mm. 

Jag gör för det mesta layouter, då ska dem vara fulla med färg och lite busiga. Min stora favorit just nu alla kategorier är MIST, Guds gåva till mig🙂. Knappar har länge varit min grej (har såååå många) även minialfabet och band. Jag hittar min inspiration överallt känns det som, youtube är just nu min bästa vän. Där kan jag sitta i timmar och bara plöja igenom tutorial efter tutorial och få så mycket idéer. 

Jag är så otroligt glad att jag får vara med i detta härliga team, jag hoppas ni ska inspireras och glädjas utav det jag gör.

2 kommentarer

Filed under Scrapptorget

2 responses to “Presentation av Marit

  1. Varmt välkommen i teamet Marit!
    Du behöver inte vara orolig..vi kommer absolut bli inspirerade av och glädjas över det du gör!
    Den här LO´n är såå fin och jag gillade alla små detaljer, som tex fjärilarna på blomman.

  2. Lilla07an/Maria

    Välkommen Marit! Det är såå kul att ha dig här och jag älskar din stil. Håller med Sophia. Fjärilarna på blomman var såå läckert. Det är redan och ska bli roligt att se vad du skapar här på torget.
    /M

Kommentera

