Presentation av Mette

Hej alla! Jag heter Mette och bor i Västerås tillsammans med min man Classe och vår son Adam – 17 år. Våra två döttrar har flyttat hemifrån! Vart tar alla år vägen????? Mye är äldst, och hon är 22 år. Hon bor i Belfast på Nordirland med sin pojkvän Alan. Där pluggar hon sociologi på Queens University. Sen är det Emma som är 20 år. Hon bor här i Västerås med sin pojkvän Alan. Hon jobbar på MQ.

Själv jobbar jag nätter på IVA på lasarettet här i stan. På min lediga tid gillar jag att läsa böcker, se en bra film och umgås med släkt och vänner. Och så älskar jag att scrappa!🙂

Jag började scrappa för lite mer än 4 år sedan, och jag fastnade direkt. Scrapbooking ger mig verkligen allt jag tycker är roligt; foton, färg, pyssel… Och jag tröttnar aldrig, utan gillar bara det mer och mer.

Min stil är ganska shabby… Jag gillar rivna distressade kanter, mist, färg och mycket dekorationer. Jag gillar även att ”göra om” fotot i den färgskala och på det vis jag bäst tycker att det berättar det jag vill med min layout. Fotot och budskapet med layouterna är det viktigaste med scrapbooking. Jag tycker att det är ett helt underbart sätt att bevara minnen på!

Trots att man ofta hittar mig i just Shabby-stilen, så gillar jag att testa nytt och det gör att jag utmanar mig själv. Ibland hittar jag till och med något som jag verkligen gillar!🙂

Jag tycker att det är så roligt att vara en del av det glada gänget här på ScrappTorget, och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna bidra med massor av inspiration!

http://mettka.blogspot.com

2 kommentarer

Filed under Scrapptorget

2 responses to “Presentation av Mette

  1. Lilla07an/Maria

    Välkommen till oss Mette! Det är redan jätteskoj att ha dig här. Kram /M

  2. Välkommen i gänget Mette!
    Kul att åter få teama ihop med dig. Dina alster inspirerar mig alltid och får mig att vilja scrappa just NU. = )
    Kram!

Kommentera

