Inspiration inför Morsdag!

Idag visar vi designers en blandad kompott av alster, just för att ge Dig lite inspiration inför Morsdag nästa söndag.

***

Först ut är jag, Liza.

Har man ont om tid, men ändå vill ge något till sin mor/svärmor kan det vara på plats att göra en enkel liten påse att fylla med något gott! Allt man gör måste inte vara avancerat, utan även det enkla kan vara fint. Här hade jag en vit påse som jag mistade med limegrön glimmer mist. Jag är barnsligt förtjust i den fräscha färgen!

På med lite band, blommor, bokstäver och bling. Klart! Enklare kan det nog knappast bli, men fyller man den med lite goda lyxiga praliner har man en söt Morsdagsgåva tillsammans med en tulpanbukett! Så sätt nu igång och skapa, nu har du fått lite inspiration från mig.😀

***

Jag, leamon, har gjort ett kort med fotvård/spa-tema.
Vad passar bättre nu inför sommaren att ge bort ett presentkort på fotvård, pedikyr eller varför inte ett paket med produkter för att göra sommarfräscha fötter hemma? Jag är säker på att det kommer att bli en uppskattad mors dag present!

  

(de små bilderna är klickbara)

***

Såhär i maj är det mycket som ska göras i trädgård och annat, men detta kort går fort att göra och blir ändå en personlig morsdagshälsning. Jag har stansat ut röda hjärtan och limmat på framsidan. Några helt släta och några vikta på mitten och limmade bara på ena halvan. Lycka till med din morsdagsgratulation! /Annika

1 kommentar

Filed under Alter, Annika, Inspiration, Kort, leamon, Liza, Mors Dag, Scrapptorget, UlrikaT

One response to “Inspiration inför Morsdag!

  1. Lilla07an/Maria

    Superfina alster ni gjort, tjejer! Era mammor kommer bli såå glada!
    /M

Kommentera

