Månadens sponsor – Pagoni

***

Pagoni är sponsor till månadens tävling här på Scrapptorget, mer info om den hittar du här. Dessutom har vi i teamet fått chansen att skapa med några kit innehållande metalldekos, band, pärlor mm. De såg ut ungefär så här:

och vi valde att använda det på ganska olika sätt.

***

Jag (Roolz) hittade hemma ett fint lock i trä, som jag gärna ville altra. det blev en slags inspirationstavla till mig själv, full med härliga metalldekos. Det underbara citatet ligger mig varmt om hjärtat.

  

(Alla bilderna är klickbara)

//Roolz

***

Jag (Liza) fick ett likadant kit och resultatet blev en layout.



De små bilderna är klickbara.

***

Mitt (leamon) kit såg nästan likadant ut men charms, band och färgen på pärlor skilde lite. Jag började med att vika en liten presentask och dekorerade den. (Färgerna blev lite mysko när jag fotade, metallen är inte så gul/orange irl!)

              

 Mitt andra alster med dessa underbara dekorationer blev en layout.

                                                                   

***

Jag (Marit) fick också ett helt underbart kit från Pagoni och det vart ett minialbum från min mors 50 års kalas.

(Klicka på bilderna för en närmare titt)

  ***

Jag, Lilla07an gjorde en LO där jag använde mig av pärlorna på ett lite speciellt sätt. Jag lade spackel (vanligt finspackel för väggar inomhus) på bakgrundspappret och slängde på pärlor från kitet. En härlig effekt när det torkat fast.

För mig som inte scrappar speciellt mycket med metall var det här en jättespännande utmaning. Och eftersom jag älskar Maria Montazami blev tofsen en riktig höjdare.

Underbart söt liten groda passade perfekt i mitten av blomman.

***

Även jag, Mette, fick ett liknande kit, och jag valde att göra en layout.

Massor med härlig metall passar perfekt till en layout som jag har gjort i olika bruna toner.

***

Och ett kit kom till Annika. Jag har gjort en layout med band och de söta metallstjärnorna, samt den passande metall-tagen som Leamon också använt.

Och de vackra löven fick sin plats på ett gratulationskort.

***

Vi i teamet vill passa på att ge ett stort tack till Pagoni för chansen att skapa med kiten.

5 kommentarer

Filed under Alter, Annika, Inspiration, Layouter, leamon, Lilla07an/Maria, Liza, Pagoni, Roolz, Scrapptorget

5 responses to “Månadens sponsor – Pagoni

  1. mums så mycket fint ni gjort tjejer!!!

  2. Wow!! Vilka alster ni har fått ihop tjejer! Snyggt!

  3. herreguuu så fina alster! jag är grymt imponerad utav er skicklighet!

  4. Wow så mycket fint ni har gjort

  5. Pingback: Bortglömda DT-grejor.. « Roolz's Blog

Kommentera

