Monica presenterar sig!

Hej, hej!

Monica heter jag men kallar mig oftast för leamon på nätet. Jag är en 38-årig förskollärare som bor på landet tillsammans med sambo, två barn i övre tonåren (varav en av dem halvvägs utflyttad, dvs. studerar på annan ort och bor därför inackorderad), samt två katter.

Jag har alltid älskat pyssel i alla dess former. Jag virkar lite när tiden räcker till, bakar gärna, läser mycket och jag försöker även hinna med att sköta min trädgård som tyvärr har fått stå tillbaka lite (läs en hel del!!!) sen jag hittade den underbara hobbyn scrapbooking 2005/2006.

Min scrapstil varierar men räknar mig nog till dem som scrappar clean & simple i botten. Jag kan dock ibland ösa på med blommor och andra roliga dekorationer. Jag testar gärna nya saker och något som jag fastnat för på sista tiden är mist som jag gärna använder på både det ena och det andra!

Kortmakeri ligger mig varmt om hjärtat och jag är även designer hos Bildmålarna sedan januari 2010. Jag har nog provat på de flesta färgläggningsteknikerna men det slutar alltid med att jag återgår till mina älskade distressrefiller! Att altra olika saker tycker jag också är roligt och brukar passa på att göra något kul när jag behöver någon gå-bort-present eller när någon fyller år.

Jag är otroligt glad över att få vara en del av Scrapptorgets härliga gäng och jag hoppas jag kan bidra med lite inspiration och skaparglädje!

http://leamonscrap.blogspot.com

2 kommentarer

Filed under Layouter, leamon, Scrapptorget

2 responses to “Monica presenterar sig!

  1. Du är SÅ välkommen till oss!😀

  2. Lilla07an/Maria

    Välkommen in i gänget. Det är så roligt att du vill vara med oss.
    Kram /M

Kommentera

