Inspiration och tävling med Vilda Stamps

Hej!

Idag bjuder jag på lite inspiration med alster skapade med stämplar från vår sponsor Vilda Stamps! Och det bästa av allt? Du har chansen att vinna just dessa stämplar!!

Den här tiden på året så får min mamma städmani. Det ska göras en stor vårstädning där garderober ska vädras, täcken tvättas, skåp torkas ur osv. Hon tar t.o.m. semester en vecka ibland, bara för att få klara av den där städningen… Själv blir jag bara trött av tanken på att flänga runt på det där viset. Lite skit i hörnen har ingen dött av!😉

För att få henne att koppla av lite grann under veckan (hon har ju ändå semester!) så ska jag skicka det här kortet till henne med en inbjudan till lunch på restaurang. Det är hon värd tycker jag!

Den söta stämpeln med städtanten Kärstin passar ju perfekt! Själv använder jag i princip aldrig stämpelmotiv och det beror nog mest på att jag är så himla dålig på att färglägga. Försöker och försöker, men har så himla svårt att få till det. Är full av beundran för dem som färglägger så där himla snyggt!

Den andra stämpeln som jag fått äran att skapa med, och som du alltså har chansen att vinna, är den vackra textstämpeln ”Detta är din dag”. Så himla användbar! Passar till födelsedagar, examen, körkortet, ja i princip vad som helst! Det gillas!😀

Här har jag gjort ett enkelt kuvertkort, utan någon krånglig vikning. Bara vika ett papper två gånger och klippa ut ”fliken” på kuvertet, så är det klart!

Ja, och vad ska du då göra för att ha chansen att vinna dessa två läckra stämplar? Jo, du ska helt enkelt bara lämna en kommentar i detta inlägg, så är du automatiskt med i utlottningen! Vinnaren kommer att dras och presenteras sista söndagen denna månad, så glöm inte att kika in igen för att se om du är den lyckligt utvalda!

Stort tack till Vilda Stamps för att jag fick skapa med era stämplar!

Kram Helén

17 kommentarer

Filed under Helén, Kommentarsutlottning, Kort, Vilda Stamps

17 responses to “Inspiration och tävling med Vilda Stamps

  1. Din mamma förtjänar helt klart en paus! Och så kan hon skicka över lite städenergi till mig … jag drabbas aldrig av sådan dille, ens när det skulle behövas …
    Kuvertkortet är ju hur fint som helst!
    Nu hoppas jag på tur i tävlingen😀

  2. Vilka underbara stämplar! Jag tycker du lyckats riktigt bra med färgläggningen. Gillar korten du gjort med stämplarna! Och helt rätt tänkt av dig, att mamma förtjänar en lunch mitt i allt röj!!!

    Tack för inspirationen!! Må så gott!
    Kram Lindha

  3. evalena

    Fint kort. Stämplarna är jätte fina.

  4. Hihi.. underbar ”städtant” och en väldigt användbar textstämpel! Gillar Vilda Stamps stämplar massor. Härliga alster!!!

  5. Tack för insperationen! Jag tar mig gärna en lott.. ;P

  6. Vad kul att få en liten historia till ”städkortet”. Helt perfekt motiv.
    Skulle bli jätteglad om jag vann dessa stämplar.

  7. petraso

    Helt underbara stämplar är Vildas vilda tanter….. och kul du skriver om städmani….den har dock inte kommit till mig…. har nog världens stökigaste pysselskrubb…tast jag har rätt städat i resten av huset vårat…

  8. Cecilia

    Underbara kort! Tycker att du lyckades alldeles utmärkt med färgläggningen!🙂

  9. Åsa Johansson

    Vilka härliga stämplar. Hoppas på tur i utlottningen!🙂 Åsa

  10. Städmani ja – det är nog inte helt fel att få bort dammet från rutorna nu när solskenes börjar tränga in…
    Fina kort du gjort i alla fall – gillar stämplarna.

  11. Klart att din mamma är värd ett kort och en lunch, vilken bra ide.

    Båda alster var jättefina.

  12. Jättefina kort tycker jag. Har personligen aldrig förstått det där med att ta semester för att städa, men flera ”tanter” på mitt jobb gör också så. (Tanter är ett kärleksfullt uttryck i det här fallet)

  13. Jättefina stämplar !!
    Tanten är rolig och texten är verkligen användbar.

  14. L8

    Vilken underbar stämpel!! Känns som städtanten skulle passa både min mamma och min svärmor….😉

  15. Ja men dom stämplarna skulle inte sitta fel. tar en lott!

    Snyggt Hélen

    Trevlig helg på er!
    Kram//Y

  16. Ali

    Vilket trevligt sätt att vika kortet utan att ”krångla till det”. Jättefint!
    Gillar textstämpeln. Det var fint att klippa ut den så där.

Kommentera

