Maj månadstävling – Teamet tolkar 2

Då var det söndag igen. Redan! Veckorna går med en rasande fart och snart är det full sommar i hela vårt avlånga land! Härligt!

Idag visar teamet våra egna tolkningar av månadstävlingen. Här kommer en liten repetition för Dig som är sugen på att tävla!

Gör en LO, ett kort eller varför inte altra något med RESETEMA! Fotot/motivet MÅSTE VARA EN BYGGNAD ELLER NATUR!

Maila era tolkningar till scrapptorget@gmail.com senast 25/5 kl 23.59 i storleken max 500 pixlar på bredden. Du får givetvis blogga/visa ditt alster innan tävlingens slut mot att du lägger en länk hit till Scrapptorget.

Vinsten är ett superfint kit från vår sponsor Pagoni och vinnaren utses genom röstning av oss i designteamet.

Här visar vi då teamets tolkningar.

***

Jag – leamon – har scrappat en layout på resetemat.

För ett par år sedan var jag och min familj på en weekendresa till Berlin och självklart besökte vi då Berlinmuren (eller det som var kvar av den…) Berlin är en underbar stad med mycket att titta på och jag kan verkligen rekommendera en resa dit!

Det blev en layout helt utan mönstrade papper, jag har istället använt mig av ett litet tårtpapper som mask och mistat med ”black magic” glimmermist.

1 kommentar

Filed under leamon, Månadstävling, Teamets tolkningar

One response to “Maj månadstävling – Teamet tolkar 2

Kommentera

