Ett kit från Scrap-Perra

Hallåj!

Idag har jag, Lilla07an, den äran att få visa dem alster jag gjort med ett härligt sponsorkit från Scrap-Perra. Ni har väl inte missat Scarp-Perras webshop? En butik som inte är så gammal i gården (drygt året om jag inte minns fel) men redan har ett fantastiskt utbud.  www.scrap-perra.se är adressen.

 


I mitt kit fanns massor av dekos och några papper från Sassafras Lass serie Ellies Tale. Lekfulla och härliga papper i glada färger. Precis min stil.

Till och börja med kommer en liten altrad väska. Jag fick nämligen ett par papperspåsar i kitet och genom att klippa av påsen så att den blev lite mindre kunde jag lätt göra den till en söt liten väska.

Liten rolig sak att ge bort med ett par lotter eller kanske ett presentkort.

Några LOs blev det också

Min lilla söta Melissa iklädd panda-dräkt. Den här LOn blev jag såå nöjd med.

Så kommer vi till Molly och farfar. Här har jag använt resten av papperspåsen som blev över när jag gjorde väskan.

 

Och så till sist en LO om Melissas första bad i livet. Här har det kommit ytterligare en papperspåse till användning och jag älskar verkligen Sassafras som har dem här fina bårderna på dem flesta av sina papper. Bara att skära av och använda som deko på sina LOs.

TACK Scrap-Perra för att jag fick leka loss med ett kit från er butik!

Ha en fortsatt härlig lördag allihop!

2 kommentarer

Filed under Layouter, Lilla07an/Maria, Scrap-Perra

2 responses to “Ett kit från Scrap-Perra

  1. verkligen inspirerande och härliga los!

  2. Gud så himla söt panda dräkten ser ut och jätte fina Lo´s allihopa och den fina altrade väskan.

    /Sara

Kommentera

