Roolz skapar med Stämpelkällan

Jag (Roolz) har fått chansen att skapa och inspirera med 3 st stämplar ifrån Stämpelkällan.. Dessutom har NI chansen att vinna eran egen uppsättning av just de här 3 stämplarna (Se längst ner i inlägget)..

***

Först ut är ett kärleksfullt kort, med en hjärtranka stämplad direkt på kortstommen flera gånger. Jag har färglagt alla de små hjärtanen med samma penna.

På insidan av kortet kan man se hela stämpeln, men en del av motivet sticker ut under kanten på det ihopvikta kortet. Det blev en ganska kul och mysig effekt.

         

***

På det här kortet har jag använt alla 3 stämplarna, blomman, kvinnan i sanden och hjärtrankan. Det gröna papperet är infärgat med hjälp av distresser och vatten/mist. Lite rivna kanter och en enkel text..

Jag har använt kanterna på blom-stämpeln för att få lite extra liv runt stämpelmotivet av kvinnan i sanden. Det är ett ganska enkelt knep som man kan använda med de flesta stämplar.

Blomman är uppbyggd i 2 lager, där jag har klippt ut och skrynklat ihop den innersta biten av den stämplade blomman. Även hatten fick en sån liten ihopskrynklad blomma på sig, för lite extra sommarkänsla.

***

Ja, nu till det riktigt riktigt roliga… I samarbete med Stämpelkällan har vi också en kommentarsutlottning, där vinsten är de 3 stämplar som visats i inlägget (ja, fast nya då). För chans på vinst kommenterar ni i det här inlägget. Vi har ändrat om lite i ordningen här på Torget och i fortsättningen kommer vi att presentera alla månadens kommentars-vinnare samtidigt, vilket blir den sista söndagen varje månad. Detta innebär då att ni har fram till den 29 Maj på er att kommentera, för er chans att vinna..🙂

***

Jag vill också passa på att säga stort TACK till Stämpelkällan för chansen att få inspirera med de här fina stämplarna…

//Roolz

12 kommentarer

Filed under Inspiration, Kort, Roolz, Stämpelkällan

12 responses to “Roolz skapar med Stämpelkällan

  1. Riktigt snygga stämplar, de får gärna dyka upp i min brevlåda;-)

  2. Cecilia

    Alltid kul med nya stämplar!🙂

  3. Jag tar mer än gärna en lott!

  4. Alexandra

    Dom får gärna förgylla mina verk🙂

  5. Linda

    Snygga stämplar!! Jag tar gärna en lott =)

  6. Fina kort; jag gillar hjärtrankan mest. Tjocka tanten påminner om mig själv – får lust att gå och träna när jag ser den…

  7. åh, jag tar gärna en lott!🙂

  8. Tar med än gärna en lott och håller tummarna. Hjärtrankan är absolut min favorit men dom andra var fina dom med. Jättefina kort du har gjort med dom.

    /Linn

  9. Klart man är med🙂

    Gillar verkligen kärlekskortet! Helt underbart!

    /Emmelie

  10. Åh vilka fina!! Den där motivstämpeln är jag extra sugen på! *Håller tummarna*🙂
    ivarsgard@gmail.com

  11. Pingback: Bortglömda DT-grejor.. « Roolz's Blog

Kommentera

