Bröllop med Scraplagret kit!

Då är det åter dags för ett härligt sponsorspaket från www.scraplagret.se och nu får ni se vad jag gjort med dessa papper!

Det här är vad jag åstadkommit! Tiden har varit lite  knapp! …och så har jag valt bland en massa gamla bröllopsbilder och det tog ju faktiskt ett tag… hehe, jag har ju varit gift ett tag nu.

Här har jag använt det blommigaste pappret från Crate papers ”Picture Collection”. Lite stämplat och lite sytt och lite doodlat. Här kommer även några närbilder.

Efter detta gjorde jag ett kort i en annorlunda vikning! Så kul det var och Tack Teolinda Cederholm för instruktioner och hjälp med att fixa detta! Jag kommer att ha en tutorial längre fram för att visa hur man  gör så ta´t lugnt jag återkommer med hur jag gjort kortet i ett inlägg senare denna månad!

Det är samma pappersserie, men vilken skillnad på stilen eller hur? Här kommer även några närbilder på hur kortet  är vikt!

Jag vill tacka www.scraplagret.se för det jättefina kittet, jag önskar att jag hunnit göra mer med papprena, men nu var tiden lite knapp!

Ha det så gott – så ses vi snart igen!🙂

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Layouter, Pia, Scraplagret, Scrapptorget

Kommentera

