Presentation av Liza

Hej hopp!

Jag har fått äran av att vara en av de designers som Scraptorget valt att utöka sitt team med. Galet roligt!

Jag heter då Lisa Hellström och bor i mellersta Norrland, Sollefteå med make, två döttrar och en hund. Jag är 38 år och jobbar som undersköterska på ett äldreboende, ständig natt.

Jag har scrappat i 10 år nu. Det känns dock inte som så länge då denna hobby hela tiden förändrar sig, utvecklas och förnyar sig.
Jag tycker det är så roligt att saker som har varit populära och sedan försvunnit, helt plötsligt är toppmodernt och sååå inne igen!
Knappar kom gick och försvann, för att sedan återkomma med stormsteg. Samma sak med punchar. De utvecklas bara lite mera nu, och pang så är det nyaste nytt!

I dagsläget scrappar jag rakt med en romantisk touch.
Stansar, dies, blommor, bling, glitter, en smula romantik och glamour.

Jag är barnsligt förtjust i sparsmakade skisser, såna som ger min hjärna lite att arbeta med. Färg och materialutmaningar är andra roliga saker! Överhuvudtaget är ju scrapbooking den absolut roligaste hobbyn! Man får shoppa som en tok, skapa fina alster av grejerna och sedan skryta om dem inför familj och vänner. Bloggar, forum, Facebook och andra sociala medier gör ju sitt till för att egot skall få en skjuts av rang!

Jag gillar att ge inspiration, blir barnsligt belåten om nån gör likadant som mig, eller som inspireras och dessutom talar om det!
Det är roligt att kunna skapa saker som förhöjer min, eller någon annans vardag.
Om det är en tändsticksask, ett kort, minialbum eller något annat var inte lika viktigt.
Det är så roligt att ge bort ett alster och se hur GLAD mottagaren blir!

Detta blir det första alster som jag visar här!😀

5 kommentarer

Filed under Liza

5 responses to “Presentation av Liza

  1. |Linda|

    Den är superfin Liza!!

  2. vad häftigt det blev med turkost!

  3. Vilken härlig layout!! Och återigen, varmt välkommen till oss!😀

  4. Vad kul att få läsa lite mer om dig! Vad snygg layout i turkost du har gjort…enkel men ändå dekorativ. Precis i min smak!:)

  5. Jättefina LOs. Och återigen Varmt välkommen till torget!

Kommentera

