Ett litet rådjur

Hallihallåj!

Idag är det jag, Lilla07an som tänkte visa er mitt lilla söta rådjur. Eller rådjur….med dem öronen ser dem mer ut som Dumbo på hal is än Bambi. Men jag tyckte det var charmigt *s*.

Jag vet… jag är galen. Men jag tyckte det här rådjuret var så sött så jag blev tvungen att vika ett eget. Det var inte lätt nånstans och längre tålamod än så här har inte jag, kan jag säga. Det var pilligt och mycket vikningar åt olika håll. Länge, länge har den stått halvfärdig på en hylla men så drabbades jag av det berömda j**lar annammat och hipps vipps så var hon klar. För det är ju en tjej, så klart *s*.

Några fjärilar har sökt sig till alla blommorna. Rådjuret har jag vikt i ett å samma papper från Pion Designs Sagan om våren.

Hur man viker rådjuret kan du läsa HÄR.

Och du… om du viker ett så kan du väll lägga en liten kommentar så jag får se.

Nu är det full fart mot helgen! Ha det gott allihop!

/Maria

6 kommentarer

Filed under Alter, Lilla07an/Maria

6 responses to “Ett litet rådjur

  1. roolz

    nä, men åååh, så söt.. =)

  2. Haha, jag förstår dig! Man kan bli tokig av allt vikande och småpill emellanåt! Men jag tycker att du lyckats kanonbra, för det är så sött ditt lilla rådjur!🙂

  3. Men kära nån, så sött! Stora rådjursögon och allt!

    Grattis till tålamodet…

  4. Riktigt, riktigt söt!!!

  5. den var väll för gullig! hallåå =)

Kommentera

