Kort till en hönsmamma

Tiingeliing!

Idag bloggar jag, Cyllan för sista gången här på ScrappTorget. Det känns lite vemodigt eftersom jag varit med från början men då jag inte får ihop mitt ”livspussel” just nu har jag valt att hoppa av. Och vad passar bättre än att avsluta mitt DT-skap här inne på Torget med ett annorlunda Mors dag kort (helt i min stil😀 )

Idén till det här kortet fick jag ifjol när jag köpte stämpeln Stickdille, från papper&sånt (men då hade jag redan gjort morsdags kort såå den fick ligga i malpåse till i år).

F’ärglade hönan med mina älskade Promarks pennor. Dekorerade kortet med ett par färglada mini-brads och skrev jag texten med div. olika bokstäver (de man vill ha tar ju slut såå fort så då får man blanda för att få ihop meningar :-D)

♥ ♥ ♥

Innan jag sätter punkt för den här gången vill jag passa på att TACKa er alla, besökare, sponsorer och framför allt tjejerna i teamet för den här tiden.

Ha det gött! ♥
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Kort

3 responses to “Kort till en hönsmamma

  1. Åhhh… Så vemodigt Cyllan! Jag vet vilket engagemang du har haft här på Torget, och du kommer att bli saknad!
    Underbart kort! Helt i Cyllanstil. Stämpeln är super!🙂
    Kram Annica H

  2. Sorgligt kommer sakna dina färgklickar här… Snyft men jag förstår dig been there done that..
    Kram

  3. Ibland är det svårt att få ihop livspusslet tyvärr😦 Hoppas man får se nya alster av dig även om det inte blir här på torget. Tycker ditt höns-mamma-kort blev kanonläckert!
    /Emmelie

Kommentera

