Vilda stamps sponsrar oss samt kommentarsutlottning

Jag har fått den äran att skapa  med två stämplar från www.vildastamps.com Det var roligt att försöka få till något med badflickan, jag är ju inte direkt någon motiv stämpel målare. Stämpeln  är i alla fall färglagd med akvarell pennor och vatten.

Nästa projekt blir mer på min hemmaplan, en layout med Basic Grey papper och stämpeln embossad i vitt!

Jag hoppas att du får inspiration till att använda stämplar på layouter och att du som jag gillar dessa härliga stämplar från www.vildastamps.com

Den här månaden bjuder vi  på lite nyheter ang. utlottningen – vi vill fortfarande att ni ska kommentera detta inlägg för att få chansen att vinna dessa härliga stämplar. Vinnaren kommer att dras i slutet på veckan och meddelas i samma inlägg som månadstävlingens vinnare  (den 24:e april) så glöm inte att hålla utkik i bloggen i påskhelgen för då berättar vi vem som vann.

16 kommentarer

Filed under Kort, Layouter, Pia, Scrapptorget, Vilda Stamps

16 responses to “Vilda stamps sponsrar oss samt kommentarsutlottning

  1. Jag gillar Vildas stämplar speciellt deras texter och variation på typsnitt. Tack för inspirationen att ha stämplad text på en LO. Härliga kort! Glad Påsk!

  2. Vilda stamps stämplar är underbara både deras textstämplar och motivstämplar.
    Glad Påsk

  3. Textstämpeln var superfin och passade fantastiskt bra på layouten. Kvinnan är kanske inte riktigt min stil men kan ända tänka mig flera lite humoristiska användingsområden. Håller tummarna för att turen är på min sida.

  4. petraso

    Åh va snyggt!

  5. Härlig LO, pölmagnet =0) Snyggt kort oxå! Stämplarna gör det lilla extra!

    Glad Påsk!

  6. Underbara alster!
    Härliga kort på layouten!

    Ha en trevlig påsk!
    KRAM SUSY

  7. Härliga stämplar på en härlig blogg!

  8. Vilka underbara alster och vilken fantastisk chans att få ta del av Vildastamps!
    Passar på att önska Glad Påsk!!

    Kram Lindha

  9. Hanna

    Gillar speciellt textstämpeln och tar chansen att vinna🙂 Mvh Hanna

  10. Stämpel med ”kort-känsla” på LO var ju definitivt NYTÄNK!

    Snyggt!

  11. WOW vilka läckra grejjer!
    Badflickan har jag suktat efter länge *S*
    Kram

  12. Jenny L (gottelina)

    Jag vill vara med.😉

  13. Superfina stämplar, jag är gärna med i utlottningen! :-))))
    Kram
    Cattie

  14. Vilken härlig layout! Tänk att det ska vara så kul med vattenpölar!🙂

  15. Eva

    Super härlig Lo, vattenpölar är bästa leken.
    kram

  16. Superfina alster! Och mycket fina stämplar!!
    Glad Påsk!🙂

Kommentera

