Glad Påsk önskar Pia

Då är det åter dags för mig, Pia att göra ett litet inlägg. Eftersom det är påskvecka och allt så har jag altrat två äggkartonger till mina söner. Jag började med att täcka för etiketten på kartongerna med vanligt ritpapper som är lite mjukare  än scrapbookingpapper. Sedan målade jag pappret med gesso så att det inte fransar sig utan ligger snyggt!

Efter detta inkade jag hela kartongen som  inte var täckt med gesso. Hittade lite spillpapper på mitt skrivbord som jag rev till så att det skulle passa på paketet och efter det dekorerade jag med lite diverse som låg på bordet. Jag hade inte så mycket påskiga saker, men lite fjädrar förhöjer i alla fall påskstämningen!

Jag önskar alla er läsare en glad påsk! Imorgon har jag också ett  inlägg men då med en av våra sponsorer!! Vi ses då!

5 kommentarer

Filed under Scrapptorget

5 responses to “Glad Påsk önskar Pia

  1. Men guu va häftigt… Med vad sätter du i äggkartongen? För det lät liiiite tråkigt att ge dem okokta ägg😉

  2. Jånna

    Snyggt!! Jag har också altrat äggkartonger och i de har jag satt i kinderägg vilket har varit populärt (apropå frågan här ovan)

  3. Verkligen snyggt!
    Trevlig påsk!

    KRAM SUSY

  4. Pia

    Jag har lagt i kinder ägg så klart, precis som Jånna!🙂

  5. GLAD PÅSK på dig också Pia, och alla andra med! SÅ coola äggkartonger. Det blir säkert populärt hos killarna🙂

Kommentera

