Maskrosbarn

Kanske en lite missvisande titel då det är ett väldigt lyckligt litet maskrosbarn som leker med blommor!

Bilderna som jag har använt är absolut inte perfekta men jag  tycker inte alltid att det är så viktigt att bilderna är så bra men att dom förmedlar en känsla. När jag ser på dom här fotona så kommer jag ihåg hur glad min dotter var när hon sprang omkring och plockade maskrosor och luktade så hon var alldeles gul under näsan.🙂

Fjädrar är något som hör påsken till och jag tycker att det ger en fin effekt på en layout även om korten inte är så väldigt påskiga.

Jag har svårt att scrappa utan blommor så här har jag haft en liten blomsterorgie då det passar bra bra med blommor på en vår-layout.

Nu hoppas jag att jag har inspirerat någon till att använda lite fjädrar i scrappingen!

4 kommentarer

Filed under Layouter, UlrikaT

4 responses to “Maskrosbarn

  1. Hanna

    Vilken underbar LO. Är själv väldigt förtjust i blommor och blad. Nu undrar jag var de minsta bladen kommer ifrån, alltså de små, små?

  2. Underbar layout! Riktigt doftar sommar om den!🙂

  3. Men så fin! Och vilka härliga färger!!🙂

  4. Pia

    Maskrosbarn har en annan klang i denna lo än vad jag är van vid! Underbar sommar lo!🙂 Kram Pia

Kommentera

