April Månadstävling – teamets tolkningar 2

Hej och Hallå!

Söndag igen och vi bjuder som brukligt på lite tävlingsinspiration här i bloggen. Utmaningen den här månaden är att ALTRA något på temat PÅSK och du måste använda FJÄDRAR. Mer info om tävlingen hittar du HÄR

Tävlingen sponsras av: Mima´s Scrapbooking

*****

Jag, Lilla07an valde att göra en häxhatt. Passar perfekt för oss som reser till Blåkulla snart *s*

*****

Och jag, Helén, fuskade kanske lite lite grann när jag skapade ett inspirationsalster till den här tävlingen. Jag gjorde nämligen ett bokkort och jag vet inte om det riktigt räknas som altrat?! Känns som ett mellanting mellan altrat och kort. Nåja, så här blev det i alla fall:

*****

Nu hoppas vi förståss att ni blev sugna på att skapa ert eget påskalster och skicka in en bild på det till oss – senast den 20/4 måste vi ha det i vår mailbox scrapptorget@gmail.com . Glöm inte att märka mailet Apriltävling

Månadens sponsor: Mima´s Scrapbooking

Nu stundar påskveckan såå vi säger ett lite förtidigt GLAD PÅSK till er alla😀
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Alter, Helén, Lilla07an/Maria, Månadstävling, Teamets tolkningar

One response to “April Månadstävling – teamets tolkningar 2

  1. Riktigt härliga alster, båda två!!🙂

Kommentera

