Stämpelkällans Aprilkit + utlottning av stämplarna

Tiingeliing!

Idag visar jag, Cyllan alster som jag gjort med dessa läckra stämplar från Stämpelkällan som ni i vanlig ordning har chans att vinna😀

***

Först ut ett kort med stämpeln Blåklocka. Jag färgade in stämpeln (som var lite fuktigt) med en skumgummigrej i distresserna, Broken China och Crushed Olive innan jag stämplade motivet på ett fotokatongark. Gillade att infärgingen blev lite ”slarvig”.

På nästa kort har jag använt stämpeln Dam med tatuering. Jag började med att göra en stor distressruta i färgen Spun Sugar.

Sen stämplade jag 3 damer i en rad och färglade vissa delar på motivet med en rosa Copic penna. Gjorde ett svart/vit motiv som jag färglade  på samma sätt som de andra tjejerna (med samma rosa Copic penna) och blingade till tatueringen med rosa glitterlim. Satte fast motivet med 3D kuddar för att få  lite djup på motivet.

Sist ut en LO där jag använt stämpeln Katter på staket. Jag började med att göra en egen mist-blanding (använde Frayed Burlap) och spaya på en vit cardstock. Stämplade upp motivet på en bit fotokartong och färglade med mina Promarks. Fäste motivet på en gråbrun tag som jag stoppade in bakom fotot på våra katttjejer som råkade hamna på samma staket. Ja, tänk vad en oinbjuden hankatt kan fåå bråkiga tjejkatter att hålla samman,  därför tyckte jag titeln passade fotot såå bra😀

***

Den här månaden bjuder vi  på lite nyheter ang. utlottningen – vi vill fortfarande att ni ska kommentera detta inlägg för att fåå chansen att vinna dessa häärliga stämplar men ni kommer att få längre tid på er att kommentera för vinnaren kommer inte att dras förrän i slutet på nästa vecka och meddelas i samma inlägg som månadstävlingens vinnare  (den 24:e april) såå glöm inte att hålla utkik i bloggen i påskhelgen för då berättar vi vem som vann😀

***

Ett stort tack  Stämpelkällan för att jag fick lov att skapa med era läckra stämplar

Ha det gött!
Kraaam C

23 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Kort, Stämpelkällan

23 responses to “Stämpelkällans Aprilkit + utlottning av stämplarna

  1. Cecilia

    Vilka härliga stämplar, framför allt katterna!
    Du är duktig på att färglägga lagom mycket, jag lägger oftast på mycket färg och det blir inte alltid bra. Men man lär så länge man lever🙂

  2. roolz

    superfint.. =)

  3. ÅÅÅh jag vill jag vill jag vill…..

  4. Super fina kort och cool LO🙂
    Härliga stämplar🙂

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

  5. Fina kort och stämplar.
    Katterna är min favorit.
    Kram MarieG

  6. Super fina stämplar, så jag tar mer än gärna en chans! ^^

  7. Fräcka stämplar och dito kort! Härligt Cyllan. Kram Tygbiten

  8. Glömde ju layouten, inte så vanligt att se en LO av Cyllan men den är jättesnygg!

  9. kimellim

    Vilka underbara stämplar, och alstrerna ska jag inte ens försöka beskriva. Du är grym helt enkelt🙂

  10. Eva

    Du har då lyckats igen med dina härligt fyndiga kort, och lo´n så himla fin.
    Kram kram

  11. jättefint gjort och vilka härliga stämplar!!
    Särskilt LO med katterna gillade jag.

    Kram Peggy

  12. Jätte jätte jättefin katt-LO. Ska göra en till en vän vars katt dog så nu har jag lite inspiration!

  13. Åhhh de stämplarna är ju underbara!
    De vill jag vinna!
    Kram

  14. Härliga stämplar på super fina kort!

  15. Annethe Andersson

    Hejsan

    Älskade stämplarna!! Jätttefina alster du gjort!!

    Annethe

  16. Pingback: Ta chansen och vinn stämplar från Stämpelkällan | Cyllans PysselBlogg

  17. Eliabeth Hald

    Har upptäckt hur kul det är med stämplar. Katterna är suveräna, jag älskar katter.
    Vill gärna vinna stämplarna
    Elisabeth

  18. Stämplaran är ju jätteläckra och alstren framhäver dem verkligen på ett läckert sätt. Kul med flera stämplar i ras :O)

  19. Stämplaran är ju jätteläckra och alstren framhäver dem verkligen på ett läckert sätt. Kul med flera stämplar i rad :O)

  20. Hanna

    Gillar verkligen kortet med tjejerna på, otroligt läckert.

  21. Vilka söta katter🙂

  22. Nu går det inte att ta fler lotter – tack för alla hääärliga kommentarer😀
    Kraaam C

Kommentera

