Nya avtryck i våra hjärtan

Hej!

Idag tänkte jag visa er en LO där jag använt min dotters fotavtryck. Jag gör alltid första året album till mina barn och nu är det dags att fylla senaste tillskottet, Melissas album.

Avtrycket har jag gjort med vanlig chalk på en bit slät cardstock. Chalken är vattenlöslig så det går lätt att få bort från den lilla foten när man fått sitt avtryck. Låt barnet ligga på skötbordet om det är väldigt litet och ta något hårt material som stöd för cardstocken när ni gör avtrycket. Jag passar alltid på att göra flera avtryck när jag ändå är igång. Så tar jag en våtservett och torkar av foten ordentligt innan jag badar bäbis sen🙂

Ha en fortsatt trevlig lördag!
/M

2 kommentarer

Filed under Inspiration, Layouter, Lilla07an/Maria

2 responses to “Nya avtryck i våra hjärtan

  1. Vilket helt bedårande fin LO!!!!

    KRAM SUSY

  2. Helt underbar LO vännen!
    Har gjort några liknande saker med just fotavtryck..blir extra skoj att kika på några år framåt sen.

Kommentera

