Vinn stämplar från Vilda Stamps

Tiingeliing!

Vad kan vara bättre än att börja veckan med lite häärlig inspiration och en chans att vinna tvåå snygga stämplar från Vilda Stamps ??  Jag, Cyllan som är en ”stämpelnörd” tycker i alla fall att det är en ootroligt bra start på veckan😀 Stämplarna ni har chans att vinna är dessa…

 ♥ ♥ ♥

Den söta stämpeln, Råttbak fick mig att vilja göra två födelsedagskort till de lite yngre födelsedagsfirarna.På mitt första kort har jag använt mest lilafärger….

…och på mitt andra kort har jag färglagt stämpelmotivet med lite mer färg.

Nästa stämpel tyckte jag skulle passade bra på ett mors-dag kort så jag gjorde ett sådant till min svärmor. Stommen till mitt kort är en brun påse som jag dekorerade med mönsterpapper, fjärilar och blomfrimärken ifrån Pysselgummans ”Från mitt hjärta”. Vintagesbilden är ifrån Inkido.

Have a special day-text stämpeln stämplade jag med Fired Brick (distress) direkt på ett vykort från Pysselgummans ”Från mitt hjärta”

♥ ♥ ♥

För att få chansen att vinna dessa häärliga stämplar vill vi att du lämnar en kommentar i detta inlägg. Vinnaren kommer att dras i slutet av månaden(så ni har lite tid på er att kommentera). Vi kommer att meddela vem som vann sista söndagen i månaden såå glöm inte att hålla utkik dåå😉

Innan jag tackar för mig vill jag sända ett stort tack till Vilda Stamps för att jag fick skapa med dessa häärliga stämplar

Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig måndag😀
Kraaam C

44 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Kort, Vilda Stamps

44 responses to “Vinn stämplar från Vilda Stamps

  1. Jag vill gärna vara med också vinna!😀

  2. Bedårande råtta med tårta!
    Jag är gärna med i utlottningen!
    Kram
    Cattie

  3. Vilken söt råtta.
    Vill gärna ha chans att vinna den.

  4. Supersöt, jag vill gärna få chansen att vinna!!!!

    KRAM SUSY

  5. ÅÅÅH JAG VILL ÅSSÅ VINNA STÄMPLAR!!! De är juh superfina….

  6. Kristin

    Jag vill också ha chansen att vinna! Älskar textstämpeln!

  7. Sussig

    Jag tar såklart oxå chansen till att vinna dom söta stämplarna. Supergillar ditt färglada kort (Rosa) .

    //Sussi

  8. Jag tar mer en gärna en lott!😀

  9. Cecilia

    Jag skulle jättegärna vilja vinna stämplarna😉
    Det var underbara kort, vad använder du för färger när du färglägger?

  10. Sara

    Klart man vill ha chansen att vinna dessa! Supersöta! =)

  11. Ja, jag vill gärna testa min lycka och vara med i denna tävling! Fina stämplar! Gillar dem!
    Lägger inte detta i min blogg!!

  12. Vilka härliga stämplar. Tar mig gärna en lott.🙂

  13. Jag är gärna med och tävlar🙂 Tyckte råttstämpeln var otroligt söt!!! VILL HA! ^^

  14. evalena

    Jag vill väldigt gärna vinna dessa stämplar. Hoppas på tur

  15. Även jag hoppas på turen och är med och tävlar!

  16. Såklart jag vill vara med och ta chansen att vinna stämplarna. Råttbakaren är ju en riktig ”Cyllanstämpel” passar dej perfekt ;0)
    Kram

  17. Jättefina kort! Blev särskilt svag för det sista🙂

    Tar såklart chansen att vinna!

  18. Jag är med! Textstämpeln var verkligen roligt utformad.

  19. Jag är gärna med i utlottningen!

  20. Jag vill oxå vara med och tävla!🙂 Kan inte bestämma mig för vilken som är finast, de är fina båda två på sina sätt…😉

  21. Underbara stämplar! Och fina kort! Är gärna med i utlottningen!
    Kram Lindha

  22. Wanel

    Härliga stämplar! Försökte länge hålla mig borta från stämplar för jag tänkte att om jag väl börjar köpa stämplar så kommer jag vilja ha alla. Och så blev det. Jag har massor och vill ha fler! Hoppas på tur!

  23. Vilken underbar råtta och texten var ju hur snygg som helst
    Kramisar snojbi

  24. Vilken gullig råtta med tårta! Den vill jag ju ha🙂 Tack för chansen att vinna!

  25. Ali

    Fina stämplar, jag gillar speciellt textstämpeln!
    Hoppas på tur…

  26. Åhhh sånna fina stämplar! Underbar textstämpel! Vore inte fel om de hamnade i stämpelsamlingen. Hoppas, hoppas, hoppas…

  27. Vilka fina kort!
    Tar en lott och håller tummarna.
    Hälsn. Linn

  28. Åh så fina stämplar, vinner jag dessa blir jag super-duperglad!!!!!

  29. Vilka fina stämplar, och helt underbara kort!!
    Blev helt plötsligt väldigt sugen på att lägga undan skolböckerna i några timmar och istället sätta mig och pyssla lite… =)

  30. Jag vill också vara med och ta en lott och hoppas på tur🙂

  31. Superfina kort , råttan var ju jättehäftig🙂

  32. Vilka härliga stämplar! Klart man vill vara med och få chansen att vinna!

  33. mumma vilka härliga stämplar!!!

  34. Supersøte stempler som jeg gjerne kunne tenkt meg..

  35. Supersøte stempler! Jeg kunne også tenkt meg å vinne..

  36. Anneli

    Jättefina stämplar! Bägge korten är jättesnygga, kul att de är så olika.

  37. Hej flickor =))
    Tittar in här nästan varje dag och njuter av allt fint ni gör.
    Det här vill jag ju inte missa. Superfina stämplar.
    Kram maria

  38. Den råttan tycker t.o.m. jag om jag som avskyr råttor🙂

  39. Pingback: Vill du vinna dessa stämplar från Vilda Stamps | Cyllans PysselBlogg

  40. Självklart vill jag vara med i utlottningen!

  41. Hade skrivit in fel adress till min blogg(i inlägget ovan), men nu ska det vara rätt;-)

  42. Härliga kort!!!
    Självklart vill jag vara med på denna utlottning🙂

    Ha det bäst!

  43. Nu går det inte att ta fler lotter – tack för alla era häärliga kommentarer😀
    Kraaam C

Kommentera

