Stämpelkällan med Lilla07an

 


Hallihallå!

Jag, Lilla07an har fått förmånen att skapa med några supersöta stämplar från  Stämpelkällan. Idag ska jag visa vad jag skapat och samtidigt ge er chansen att få skapa med ett eget kit.


Det första jag vill visa er är en LO med min äldsta dotter. Jag älskar att använda motivstämplar på mina LOs även om jag erkänner att jag är ganska dålig på att göra det så ofta som jag egentligen skulle kunna. Stämpeln med den lilla trollflickan kändes så självklar till fotot med en febrig liten Savannah.

 

Och en närbild på trollet med sjukväskan under armen och nalle med plåster. Så söt!

Nästa alster blev ett födelsedagskort till en lite kille som fyllt 4 år. Ett sött litet får på ett paket passar ju både tjej och kille. En liten detalj med pärlan vid 4.an för att markera att han blir 4 år.

Till sist en helt underbar bröllopsstämpel. Jag skrattade jättelänge när jag först såg den. Precis så här skulle det se ut om vi gifte oss idag. Två små som hjälper pappa att bära mamman HA, HA, HA.


Visst är den underbar!!!

Tack Stämpelkällan för möjligheten att skapa med era underbara stämplar.


Nu till det riktigt roliga den här torsdagen


 Både vi och Stämpelkällan är nyfikna på vad ni skulle skapa med stämplarna. Lägg en kommentar till det här inlägget senast söndag 20/3 kl 23.59 så har ni chansen att vinna ett eget kit med dem stämplar jag visat ovan. Slumpen avgör vem som blir en glad vinnare. På tisdag 21/3 meddelar vi vem som vunnit. Lycka till!

Kramar /M

19 kommentarer

Filed under Kort, Layouter, Lilla07an/Maria, Stämpelkällan

19 responses to “Stämpelkällan med Lilla07an

  1. Vilka härliga stämplar! Självklart vill jag ta chansen att vinna dom. Bröllopsstämpeln är ju bara helt klockren, men även de andra två skulle vara väldigt användbara kortstämplar.
    /Linn

  2. evalena

    Åh vad kul. Jag skulle gärna vilja vinna.
    Kram

  3. Sara

    Så söta stämplar! Underbara helt enkelt. =)

  4. Hejsan!
    Visst vill jag ta chansen! Brudparet till en bok jag gör från en möhippa, trollet till en vän som är långtidssjukskriven och lammet till ett grattis kort till en man :O)

  5. Jag vill haa… Tackar för chansen att vinna dessa underbara stämplar.
    Sååå fina. Nu blir jag riktigt scrappsugen🙂

  6. Vilka underbara stämplar.
    Jag gifte mig för ett år sen och har inte börjat med mina tilltänkta LO:s
    av alla kort som togs den dagen.
    Men stämpeln med bröllopsparet skulle nog ge mig insperation att börja med mitt bröllopsalbum🙂
    /onkis.

  7. Åh vilka fina stämplar och alster!
    Jag är gärna med!🙂

    Trevlig helg!

  8. NHL

    Brudparet skulle jag allra först använda till en LO om vårt bröllop. Då hade vi inga barn, men har nu en pojke och en flicka. LO:n skulle gå i stuket 1+1=4, att bröllopet var starten på vår familj. Gubben ser t o m lite ut som min😀
    Fåret- på kort och tags satta på presenter. Den var min favorit.
    Trolltjejen=krya på dig kort. Sådana skickas alldeles för sällan!

  9. Föe det första så skulle jag bli glad då min stämpel-bit i mina scrappisgrejjer är väldigt liten🙂

    Fåret: Skulle göra ett kort till en present av något slag, sedan skulle jag skriva:
    Här ”stämpla” du en liten present! = Här FÅR du en liten present🙂

    Brudparet: Den stämpeln skulle jag definitivt använda till ett par vänner som gift sig och göra en Större scrapbooking-pärm där jag börjar på den…ha stämpeln som en del utav framsidan för jag vet att de inte ”gjort” något med bilderna från sitt bröllop ännu, de har en son och en dotter så den här stämpeln skulle passa perfekt! sedan skulle jag locka in frun i fråga i scrapbookingvärlden eftersom hon inte tycker om halvfärdiga projekt🙂

    Lilla troll-tjejen: Stämpla på ”krya på dig kort”…men även som små tags/bokmärken och lägga till texter som: ”Känner du dig hängig?” och sedan skriva lite upplftande ord!

    Nu håller jag tummar och tår och hoppas-hoppas-hoppas!!🙂

  10. Jättefina stämplar. Gillar trollet massor och fåret. Jag har ett annat får hemma så det skulle vara skoj att få fler får till hjorden. Hoppas på tur!

  11. Kimellim

    Åå vilka underbara stämplar, skulle passa mig perfekt då jag i veckan köpte mina första promarkers och nu ska försöka lära mig att använda dom. Stämpelförrådet är litet då jag är ganska ny på det här området, bara hoppas på lite tur🙂

  12. Trollet med sjukväskan skulle jag börja med att använda till ett alster från när sonen låg på sjukhus efter att han opererats.
    Fåret skulle användas till Mamma´s morsdags kort eftersom hon är ”from som ett lamm” *s*
    Brudparet till ett alster från vår bröllopsdag och till kommande bröllop i sommar🙂
    Nu är det bara att hålla tummarna…

    Jennie

  13. Alla tre stämplar är perfekta att ha som ”kortmakare”. Jag skulle göra kort, på kort, på kort med dessa härliga, speciellt fåret.😀

  14. Så söta stämplar. Brudparet skulle jag vilja använda på kortet till min kompis som gifter sig i sommar. Trollflickan skulle jag använda när jag skickar krya-på-dig-kort till min systerdotter bl.a. Fåret är perfekt till födelsedagskort. Hoppas på turen att vinna dessa. =)

  15. Underbara stämplar!
    Brudparet är riktigt passande nu när våren är på G & brudpar efter brudpar ska byta ringar!
    Trolltjejen är riktigt söt & fåret är nog favoriten – passar ju perfekt till ett ”vårigt” födelsedagskort!

  16. Först måste jag bara säga; Vilken underbar layout! Jättefin! Även korten är jättefina! Ursöta stämplar alla 3!🙂

  17. Jag bara älskar stämpeln med trollflickan, vill gärna vara med i utlottningen. Du gör jättefina kort

  18. Supersöta alihop!
    Trollflickan blir födelsedagskort till dottern som oxå är en trollunge, fåret passar bästa kompisen som alltid får får (hahah) i present å julklapp, slutligen passar brudparet till mina föräldrars bröllopsdag – pappa upp idagen för typ
    40 år sen! :-))))))
    kramar
    Cattie

  19. Verkligen jättefina alster! Massor av inspiration!
    Är gärna med i utlottningen.

Kommentera

