Mars Månadstävling – teamets tolkningar 1

HejsanSvejsan!

Såå var det söndag igen och jag hoppas ni är redo för lite inspiration för här kommer teamets tolkningar av månadens tävling som har temat: SY (för hand, maskin, ritat) + PASTELLFÄRG. Mer info om tävlingen hittar du HÄR

Tävlingen sponsras av Apidae Sykompaniet

♥ ♥ ♥

Jag (Ulrika) scrappar mest i lite skarpare färger så det här var verkligen en utmaning, men en rolig sådan!  Här har jag sytt med både maskin och för hand. Om ni som jag inte är helt kunnig med nål och tråd så är bazill in stitchz templates helt geniala, då är det bara att göra hål med en syl efter mallen och sy sedan i hålen.

♥ ♥ ♥

Månadens Sponsor: Apidae Sykompaniet

Ha en fortsatt skön söndag önskar jag och resten av teamet
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Månadstävling, Teamets tolkningar, UlrikaT

Kommentera

