Yoli´s utmaning

Tiingeliing!

Idag ska jag, Cyllan visa upp ett alster som inte är riktigt ”jag” för jag fick  en utmaninga av Yoli att skapa ett kort med minst 5 blommor (hon vet att jag tycker det är svårt att få till mer än 3 blommor snyggt på ett alster😀 ) och bara vita papper ( jag tror hon ville utmana mig att inte skapa i färg eller vad tror ni??😉 )

 Om jag lyckades….?? Tja vad tycker ni…😀

Jag hittade ett par bitar tunt vit papper (lite likt silkespapper men något starkare) som jag klistrade fast på kortstommen och sen stämplade jag med vintergrunge från Tingtura i vitt.

Spets och vintagebild från Inkido. Virade in ett par rosenknoppar i metalldekorationen och satte dit ett par vita körsbärsblommor.

♥ ♥ ♥

Ha det gött!!!
Kraaam C

8 kommentarer

Filed under Cyllan/H-zon Design, Kort, Utmaningar

8 responses to “Yoli´s utmaning

  1. Men visst har du lyckats vännen – med beröm om jag får bestämma!!!

    supersött och du bemästrar även den här stilen!

  2. Åhh, det blev jättefint!!!🙂

  3. Loreleii

    Det blev ju hur bra som helst🙂 Snyggt!

    Kram!

  4. Jättefint och somrigt kort! Du har verkligen lyckats🙂

  5. wowwwwwwww superläckert Cyllan!! Måste säga att du alltid lyckas vad du än tar dig för!! Inte minsta förvånad att denna utmaning bara fick till ännu ett mästerverk!!😀

    Kraaaaaaaaaam

  6. Så otroligt vackert! Jag är stum av beundran!!
    Kram/
    Ulrika

  7. Eva

    Superfint, jag bara älskar det.
    krammmmmmm

Kommentera

